×
×

کلاف سر درگم تعیین قیمت کالای زندگی
متولی نرخ گزاری اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم کیست

  • کد نوشته: 5566
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۹
  • ۰
  • متولی نرخ گزاری قیمت ماسک چه کسی است با شیوع ویروس کرونا واسنفاده ازماسک وقیمت های سرسام آورچه کسی پاسخگوی نیاز مردم خواهد بود.
    متولی نرخ گزاری اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم کیست
  • تبلیغ هدفمند

    متولی نرخ گزاری قیمت ماسک چه کسی است با شیوع ویروس کرونا واسنفاده ازماسک وقیمت های سرسام آورچه کسی پاسخگوی نیاز مردم خواهد بود.

    سازمان  غذا ودارو وزارت بهداشت باید برمراکزعرضه تجهیزات بهداشتی همچون ماسک در شرایط کرونابرداروخانه ها نظارت داشته باشند.

    چرا که تقاضای مردم برای خرید بعضی از محصولات غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن ومقاومت در برابر کرونا وافزایش یافته ومنجر به سوء استفاده برخی فرصت طلبان ودلالان برای گران فروشی گردیده است با تورم قیمت ها وافزایش روز به روزچطوریک فرد با درآمد ماهیانه زیر یک میلیون تومان می تواند وسایل مورد نیاز زندگی را تهیه وخریداری نماید.

    مردم توان تهیه مایحتاج خرید روزمره خود را به آسانی ندارند .با خانم دستفروشی صحبت می کردم میگفت ماسک گران است نمی توانم بخرم ٰ.راننده تاکسی با دلی پر درد صحبت می کرد و می گفت شرمنده نوه ام  هستم . دولت باید به دنبال مدیریت افزایش هزینه کالاهای ها اساسی باشد.

    متولی نرخ گزاری اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم کیست
    متولی نرخ گزاری اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم کیست

    کمبود ماسک نداریم

    گلپور دبیر ستاد مقابله با کرونا وزارت صمت در این باره اظهار داشت:تولید وتوزیع ماسک از ابتدا تا انتها سیستمی وقابل رصد است وبر این اساس تا حدودی ازقاچاق ماسک جلوگیری شده است.

    وی همچنین افزود:۱۸میلیون ماسک در انبارها وجود دارد و مشکلی درزمینه ماسک نداریم.

    وی اظهار داشت: روزانه ۱۱میلیون ماسک تولید می شود که در صورت تغییر در سیستم دستگاه های تولید قادربه افزایش تولید سرانه به میزان دوبرابر تولید فعلی را داریم .

    دبیر ستاد مقابله با کرونا وزارت صمت گفت: با تشدید نظارت بر کالاهای اساسی و بهداشتی درکشور دستور کار دستگاه ها ی نظارتی قرار گرفته است.

    در نهایت مصرف کننده نمی داند تعیین نرخ گذاری ماسک و لوازم بهداشتی که می بایست جهت حفظ سلامت افراد جامعه از طریق مراکز توزیع که همان داروخانه هاست با توجه به صحبتهای دبیر ستاد مقابله با کرونا وزارت صمت کدام مرجع می باشد آیا این وظیفه به دوش وزارت صمت است یا وزارت بهداشت، و کدام نهاد از دو سازمان فوق تعیین کننده نرخ نهایی برای رسیدن این کالای بهداشتی که ضامن سلامتی افراد جامعه است می باشد.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *