×
×

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان
به بیش ازهزارمسکن روستایی درشیروان تسهیلات مسکن پرداخت شد

  • کد نوشته: 5586
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۹
  • ۰
  • رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: تسهیلات بازسازی و بهسازی به هزار و ۲۷ واحد مسکونی روستایی این شهرستان پرداخت شد که برخی از این واحدها در سیل فروردین ماه پارسال دچار خسارت شده‌اند.
    به بیش ازهزارمسکن روستایی درشیروان تسهیلات مسکن پرداخت شد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: تسهیلات بازسازی و بهسازی به هزار و ۲۷ واحد مسکونی روستایی این شهرستان پرداخت شد که برخی از این واحدها در سیل فروردین ماه پارسال دچار خسارت شده‌اند.

    عزیز ابراهیمی روز یکشنبه در این ارتباط اظهار داشت: مجموع کل تسهیلات پرداخت شده برای واحدهای مسکونی بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه بوده که ۴۵۸ واحد تسهیلات بازسازی و ۵۶۹ واحد تسهیلات بهسازی بوده است.
    وی گفت: بازسازی ۴۵۸ واحد بر اثر بارندگی های سیل آسای فروردین ماه سال ۹۸ بوده که به هر واحد ۲۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۱۵۰ میلیون ریال کمک معیشتی پرداخت شده است.

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: تاکنون عملیات ساخت ۳۹۰ واحد از این تعداد به پایان رسیده است.

    ابراهیمی افزود: همچنین برای بهسازی ۵۶۹ واحد که ۱۱۵ واحد آن به پایان رسیده برای هر واحدی، ۴۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: با ابلاغ نامه مربوط به بانک ها، قرارداد برخی متقاضیان با بانک ها بسته شده و روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با سود پنج درصد در حال انجام است.

    به بیش ازهزارمسکن روستایی درشیروان تسهیلات مسکن پرداخت شد
    به بیش ازهزارمسکن روستایی درشیروان تسهیلات مسکن پرداخت شد

    ابراهیمی نقش بانک‌ها را در روند اعطای تسهیلات مهم دانست و افزود: تسهیل‌گری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان باعث جذب به موقع این اعتبارات و استفاده کامل سهمیه خواهد شد.

    اکنون ۱۸ هزار خانوار مشتمل بر ۶۸ هزار نفر از جمعیت شیروان در مناطق روستایی این شهرستان سکونت دارند.
    مرکز شهرستان ۱۵۷ هزار نفری خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *