×
×

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان
گازرسانی به ۱۴۶ واحد صنعتی و تولیدی گلستان در سال ۹۸

  • کد نوشته: 5736
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۱
  • ۰
  • ۱۴۶ واحد صنعتی و تولیدی استان گلستان در سال ۹۸ گازرسانی شد

    گازرسانی به ۱۴۶ واحد صنعتی و تولیدی گلستان در سال ۹۸
  • تبلیغ هدفمند

    ۱۴۶ واحد صنعتی و تولیدی استان گلستان در سال ۹۸ گازرسانی شد

    ۱۴۶ واحد صنعتی و تولیدی استان گلستان سال گذشته گازرسانی شد و با این اقدام مهم، ۳۸ هزار مترمکعب گاز طبیعی، جایگزین سوخت مایع گردید.

    به گزارش روابط عمومی  ، محمدرحیم رحیمی، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که در سالن کنفرانس شهید باهنر ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: این شرکت همچنین موفق شد تا پایان سال گذشته، ۹۶ درصد جمعیت خانوار روستایی و ۱۰۰ درصد خانوار شهری این استان را از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند سازد.

    وی ادامه داد: در سال ۹۸ موفق شدیم از نظر اهداف کمی؛ ۲۸۹ کیلومتر شبکه‌گذاری و ۶۱۰۰ مورد نصب انشعاب را در قالب گازرسانی به ۲۲ روستای جدید، انجام دهیم که با این اقدام، ۱۸۴۰۰ مشترک را به جمع مشترکین گاز افزودیم.

    رحیمی با بیان این که عملکرد ما در شرکت‌های گاز استانی بر دو محور اصلی توسعه گازرسانی در حوزه‌های روستایی، شهری و گازرسانی به صنایع و محور بهره‌برداری شامل تأسیسات و فروش گاز، استوار است، گفت: با گازرسانی به این ۲۲ روستا، کل روستاهای گازدار ما به ۸۸۰ روستا در مقایسه با ۹۷۹ روستا در کل استان رسیده است.

    گازرسانی به ۱۴۶ واحد صنعتی و تولیدی گلستان در سال ۹۸
    گازرسانی به ۱۴۶ واحد صنعتی و تولیدی گلستان در سال ۹۸

    این مقام مسئول افزود: در حوزه بهره‌برداری، از آن‌جا که بحث تعمیرات اساسی و نگهداری ایستگاه‌ها برای ما بسیار مهم است، تعمیرات حدود ۲۰۰ ایستگاه شامل؛ ۳۱ ایستگاه CGS، ۱۵۷ ایستگاه TBS و ۱۱ مورد ایستگاه‌های ترکیبی CGS-TBS را با موفقیت انجام دهیم که طبیعتاً این تعمیرات در فصلی اتفاق می‌افتد که ما کمترین میزان ظرفیت را روی ایستگاه‌های خود داشته باشیم.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در پایان، اشاره‌ای کوتاه نیز به برنامه‌های سال ۹۹ این شرکت داشت و تصریح کرد: باتوجه به این که امسال، سال جهش تولید نامگذاری شده، ما تلاش خود را بر گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی گذاشتیم؛ به همین منظور، ۱۶۵ واحد صنعتی و تولیدی را در دستور کار گازرسانی قرار دادیم که با این کار، ۳۰ هزار مترمکعب برساعت گاز طبیعی جانشین سوخت مایع می‌شود. این هدفی است که ما تعیین کردیم و امیدواریم با تلاش دوستان در این زمینه نیز، موفق عمل کنیم.

    منبع: بازار کسب وکار
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *