×
×

جدی نگرفتن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در بازارهای گلستان

  • کد نوشته: 5771
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۲
  • ۰
  • قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به استمرار روند افزایش مبتلایان به کرونا در استان گفت: برای عبور از این مرحله حساس علاوه بر رعایت بهداشت فردی نیازمند اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز اقتصادی و بازارهای گلستان هستیم که تاکنون در استان جدی گرفته نشد.
    جدی نگرفتن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در بازارهای گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به استمرار روند افزایش مبتلایان به کرونا در استان گفت: برای عبور از این مرحله حساس علاوه بر رعایت بهداشت فردی نیازمند اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز اقتصادی و بازارهای گلستان هستیم که تاکنون در استان جدی گرفته نشد.

    محمد جواد کبیر شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : نگاه ساده انگارانه به کرونا آثار بدی بر سلامت جامعه دارد که با وجود هشدارهای فراوان کارشناسان،توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در بازار و مراکز تجمعی گلستان اندک و نگران کننده است.

    وی افزود : در سه هفته گذشته روند شیوع کرونا در گلستان صعودی بود و شرایط استان در این مدت همچنان قرمز است.

    جدی نگرفتن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در بازارهای گلستان
    جدی نگرفتن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در بازارهای گلستان

     کبیر ادامه داد : در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری شدند و در حال حاضر نیز ۱۱۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند که حال ۵۱ نفر از آنان وخیم است.

     وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ بیمار کرونایی از مراکز درمانی گلستان مرخص  شدند و ۳۱۰ نفر با علائم کرونا در استان ویزیت شدند که این آمار نشان می دهد شرایط استان بسیار شکننده و وضعیت شیوع کرونا در استان رو به افزایش است. 

    کبیر یادآور شد: در پیک نخست کرونا روزانه ۲۶۴ نفر بستری می شدند و حتی میزان بستری در مراکز درمانی گلستان به هزار و ۶۴ بیمار بستری نیز رسید و تنها چیزی که در آن زمان به ما کمک کرد همراهی و حس مسئولیت مردم بود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *