×
×

استاندار گلستان:
۱۰۰۰ خانه روستایی آزادشهر نیازمند مقاوم‌سازی

  • کد نوشته: 5791
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۳
  • ۰
  • استاندار گلستان گفت: ۴۹ درصد واحدهای مسکونی روستایی آزادشهر غیرمقاوم است و به جز ۴ هزار واحد که تاکنون با تلاش بنیاد مسکن مقاوم سازی شد، هزار خانه دیگر به تقویت استحکام بنا احتیاج دارد.
    ۱۰۰۰ خانه روستایی آزادشهر نیازمند مقاوم‌سازی
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان گفت: ۴۹ درصد واحدهای مسکونی روستایی آزادشهر غیرمقاوم است و به جز ۴ هزار واحد که تاکنون با تلاش بنیاد مسکن مقاوم سازی شد، هزار خانه دیگر به تقویت استحکام بنا احتیاج دارد.

    هادی حق شناس در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی بنیاد مسکن روستاهای آزادشهر در روستای عطابهلکه اظهار داشت: سیل پارسال به حدود هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی آزادشهر خسارت وارد کرد که نیمی از این واحدها بصورت تخریب کلی و نیمی دیگر دچار خسارت جزیی شد.

    وی گفت: از دیگر فعالیت های با اهمیت بنیاد مسکن، ساخت مسکن حمایتی برای محرومان و اقشار ضعیف جامعه است که در این بخش نیز فعالیت های مناسبی در آزادشهر صورت پذیرفته و براساس قرارداد این سازمان و بهزیستی، خانوارهای دارای ۲ معلول نیز در بخش ساخت مسکن مورد حمایت قرار می گیرند.

    1000 خانه روستایی آزادشهر نیازمند مقاوم‌سازی
    ۱۰۰۰ خانه روستایی آزادشهر نیازمند مقاوم‌سازی

    استاندار گلستان بیان کرد: اجرای طرح هادی و بهسازی روستاها از دیگر فعالیت های بنیاد مسکن است که از نشانه های آن افتتاح امروز پروژه های عمرانی در هشت روستای آزادشهر با اعتباری ۲۰۰ میلیارد ریالی است.

    مدیرکل بنیاد مسکن گلستان هم گفت: در راستای عملیات اجرایی پروژه های بنیاد مسکن در شهرستان آزادشهر بهره برداری از فاز یک پروژه های عمرانی خسارت دیده از سیل ۹۸ بصورت متمرکز انجام شد.

    سید محمد حسینی افزود: طرح هایی امروز شامل افتتاح و بهره برداری متمرکز ۱۰۵ پروژه عمرانی از قبیل زیرسازی، آسفالت و احداث جوی و جدول با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در ۱۱۵ روستای استان است.

    وی افزود: امروز همچنین ساخت ۱۲ خانه عالم  شهر خان ببین و ۶۵ واحد مسکونی ویژه ایتام استان گلستان با اعتباری بیش از ۶۵ میلیارد ریال آغاز شد.

    مدیرکل بنیاد مسکن گلستان اظهار امیدواری کرد که جشن اتمام ساخت و مرمت ۲۲ هزار و ۳۵۲ واحد مسکونی که بر اثر سیل سال ۹۸ دچار خسارت و تخریب شده بود اواسط مرداد ماه برگزار خواهد شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *