×
×

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت:
دمینوی دو اتحادیه کشوری و موسسات قرآنی

  • کد نوشته: 5819
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۴
  • ۰
  • رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت:در سطح استان 300 موسسه قرآن و عترت دارای مجوز از ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی فعالیت می کنند.
    دمینوی دو اتحادیه کشوری و موسسات قرآنی
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت:در سطح استان ۳۰۰ موسسه قرآن و عترت دارای مجوز از ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی فعالیت می کنند.

    محمد رعیت با اشاره به مطلب فوق در خصوص چگونگی انتخابات به خبرنگاران گفت: در این انتخابات از استان گلستان سه داوطلب داشتیم که دو نفر متقاضی حضور در هیئت مدیره مؤسسات قرآن و عترت اتحادیه کشور و یک نفر داوطلب عضویت در هیئت بازرسان مؤسسات قرآن و عترت کشور بودند.

    وی در ادامه تصریح کرد: در استان گلستان هفت مؤسسه قرآن و عترت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هفت مؤسسه قرآن و عترت زیر مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان حق رأی دارند.

    در ادامه تصریح کرد: در گذشته انتخابات هیئت مدیره موسسات قرآن و عترت به صورت مجزا در اداره کل تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شد اما بدلیل هم افزایی بیشتر یک اتحادیه مستقل در کشور، در حوزه مؤسسات قرآن و عترت شکل گرفته است.

    رئیس گروه قرآن و عترت به تعداد رای ها اشاره نمود و خاطر نشان کرد: از استان گلستان ۱۴ رأی و در کل کشور ۵۹۵ نفر حق رأی دارند و امیدواریم با برگزاری این انتخابات گام بزرگی برای خدمت به جامعه قرآنی رقم بخورد.

    رعیت در پایان گفت: امیدواریم در حوزه فعالیت های قرآنی و این رسالت خطیر در گام دوم انقلاب اسلامی شاهد تحول و پویایی بیشتر باشیم.

    دمینوی دو اتحادیه کشوری و موسسات قرآنی
    دمینوی دو اتحادیه کشوری و موسسات قرآنی

    گفتنی است؛ انتخابات هیئت مدیره باحضور نماینده محترم مردم گرگان و آق قلا و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، آقای یازرلو معاون هنری سینمایی و سمعی بصری و نماینده اداره کل، خانم عسگری رئیس حراست اداره کل، جناب آقای حسینی واعظ نماینده سازمان تبلیغات اسلامی استان، نمایندگان معرفی شده از جانب دو اتحادیه جمعه ۳ مردادماه ۹۹ در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار شد.

    شایان ذکر است آغاز فرایند انتخابات طبق زمانبندی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا به صورت وبینار در کشور برگزار شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *