×
×

رئیس اداره پست گنبد کاووس
رونق فروشگاه‌های مجازی گنبدکاووس در شرایط کرونا

  • کد نوشته: 5940
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۶
  • ۰
  • رییس اداره پست گنبدکاووس گفت: فروشگاه‌های فعال در فضای مجازی این شهرستان، شرایط کرونا را به یک فرصت تبدیل کرده و عرضه مرسولات خود را ۵۰ تا ۷۰ بسته به ۸۰۰ بسته در روز رساندند.
    رونق فروشگاه‌های مجازی گنبدکاووس در شرایط کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره پست گنبدکاووس گفت: فروشگاه‌های فعال در فضای مجازی این شهرستان، شرایط کرونا را به یک فرصت تبدیل کرده و عرضه مرسولات خود را ۵۰ تا ۷۰ بسته به ۸۰۰ بسته در روز رساندند.

    کورش جهانبخش از فعالیت رسمی ۲۰ فروشگاه مجازی در گنبدکاووس خبر داد و اظهار داشت که این فروشگاه‌ها از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۰ هزار مرسوله از طریق اداره پست برای مشتریان ارسال کردند.

    به گفته وی هم اکنون افزون بر هزار و ۱۰۰ فروشگاه از جمله صنف پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی و لوازم زینتی بانوان در گنبدکاووس در فضای مجازی فعالیت دارند که با کسب مجوزهای لازم برای ۲۰ فروشگاه سایت تخصصی طراحی شده و برای ۳۵۰ فروشگاه هم در دست اقدام است.  

    رییس اداره پست گنبدکاووس ادامه داد: علاوه بر طراحی سایت با قیمت مناسب، تعیین کف قیمت برای ارسال مرسولات پستی از دیگر مشوق‌های پست برای فعالان تجارت الکترونیک است که در افزایش ارسال مرسولات موثر بود.

    جهانبخش بابیان اینکه شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور بیشتر در خانه باعث رونق فعالیت فروشگاه‌های الکترونیکی در گنبدکاووس شد، گفت: شهروندان گنبدکاووس بعد از چند مرحله خرید و تحویل راحت کالا و اطمینان از فعالیت فروشگاه‌های مورد نظر، بیش از گذشته این نوع تجارت را به رسمیت شناختند.

    درحال حاضر ۱۰ دفتر پیشخوان پستی فعال در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس وجود دارد و ۲ باجه هم در ساعات غیر اداری با تماس شهروندان بسته‌های پستی را از منزل تحویل می‌گیرد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *