×
×

دکتر عبدالرضا فاضل در ستاد استانی مقابله با در گلستان
روندافزایش مبتلایان به ویروس کرونا درگلستان

  • کد نوشته: 5970
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۷
  • ۰
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تعداد بیماران بستری شده ۲۴ ساعت گذشته استان ۶۸۰ نفر است و در همین مدت ۱۱ گلستانی به علت کرونا فوت کردند.
    روندافزایش مبتلایان به ویروس کرونا درگلستان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تعداد بیماران بستری شده ۲۴ ساعت گذشته استان ۶۸۰ نفر است و در همین مدت ۱۱ گلستانی به علت کرونا فوت کردند.

    دکتر عبدالرضا فاضل در این جلسه خاطرنشان کرد: اکنون ۱۱۹ بیمار بدحال کرونایی در بخش آی سی یو مراکز درمانی گلستان بستری هستند که ۴۷ نفر از آنان با شرایط بسیار حاد به دستگاه ونتیلاتور متصل شدند.

    رییس دانشگاه  با بیان اینکه طی روزهای اخیر در شهرهای گرگان، گنبد و بندرگز روند ابتلا، بستری شدن و مرگ بیماران کرونایی افزایش داشت، اظهار کرد: مجموع مبتلایان استان در هفته گذشته نسبت به مدت مشابه قبل آن از ۴.۵۷ نفر در یکصد هزار نفر جمعیت به حدود پنج نفر رسید.

    دکتر فاضل با تاکید بر اینکه اگر شرایط به همین روال ادامه یابد، شرایط سخت تری را شاهد خواهیم بود، اضافه کرد: مشکلات اکسیژن، کمبود اقلام محافظتی و بخشی از کمبود دستگاه سی تی اسکن بیمارستان‌های گلستان حل شد اما هنوز برخی مشکلات و کمبودها به قوت خود باقی است.

    روندافزایش مبتلایان به ویروس کرونا درگلستان
    روندافزایش مبتلایان به ویروس کرونا درگلستان

    دکتر عبدالرضا فاضل در هفته های گذشته مشکلاتی در خصوص تأمین اکسیژن مراکز درمانی گلستان وجود داشت که با برگزاری جلساتی با صنعت، معدن تجارت و اتاق بازرگانی بخشی از این مشکلات برطرف شد.

    وی افزود: با خرید دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس مشکل این بیمارستان روزهای گذشته مرتفع شد.
    دکتر فاضل ضمن تاکید به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم گفت: امیدواریم به پیک اسفندماه که هزار و ۲۵۰ بیمار بستری بود، نرسیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *