×
×

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان
کشف تخلف ۵ میلیاردی در یک واحد تولیدی خوراک دام

  • کد نوشته: 6071
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۷
  • ۰
  • معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان ،از خبر کشف تخلف 5 میلیارد و 900 میلیون ریالی در یک واحد تولید کننده خوراک دام و طیور در استان گلستان توسط بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان خبر داد.
    کشف تخلف ۵ میلیاردی در یک واحد تولیدی خوراک دام
  • تبلیغ هدفمند

    معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان ،از خبر کشف تخلف ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریالی در یک واحد تولید کننده خوراک دام و طیور در استان گلستان توسط بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان خبر داد.

    علی اصغر اصغری ضمن بیان مطلب فوق به اهمیت عملکرد بازرسین اشاره نمود و حضور بازرسان را عامل بسیار مهم و موًثری در ایجاد فضای امن و آرام در سطح بازار و همچنین ایجاد محیطی نا امن برای متخلفان و سود جویان احتمالی در سطح بازار عنوان نمود.

    وی افزود، بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند نمود.

    معاون بازرسی و نظارت سازمان در ادامه گفت،در همین راستا و در پی دریافت گزارش کتبی سازمان جهاد کشاورزی استان مبنی بر تخلف احتمالی یکی از شرکتهای خوراک دام و طیور تیمی از بازرسان بمنظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

    اصغری گفت، پس از پیگیریهای بعمل آمده و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان، تخلف قاچاق ۳۹۵۰۰۰ کیلوگرم جو دامی شرکت مورد نظر محرز (بدلیل عدم ثبت رسید و حواله ) و پرونده تخلف این شرکت به مبلغ ۵ میلیارد و۹۲۵ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

    کشف تخلف ۵ میلیاردی در یک واحد تولیدی خوراک دام
    کشف تخلف ۵ میلیاردی در یک واحد تولیدی خوراک دام

    معاون بازرسی سازمان همچنان با تاًکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی مدیران شرکتهای دام و طیور خواست تا با رعایت قوانین و مقررات مصوب نسبت به رعایت دستورالعملهای مربوط و همچنین ثبت نام در سامانه جامع انبارها اقدام نموده و در ثبت رسید و حواله بارهای ورودی و خروجی در انبارها دقت نمایند،
    این مقام مسئول همچنین سامانه تلفنی ۱۲۴ را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهرهای استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد راسریعاً به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *