×
×

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان
شناسایی تخلف عرضه۳۹۵ تن جو دامی خارج از شبکه

  • کد نوشته: 6082
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۸
  • ۰
  • معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان خبرازکشف تخلف عرضه خارج از شبکه 395 تن جو دامی به ارزش تقریبی 6 میلیارد ریال در یکی از تشکلهای دامداران استان گلستان توسط بازرسین سازمان صنعت،معدن وتجارت استان داد.
    شناسایی تخلف عرضه۳۹۵ تن جو دامی خارج از شبکه
  • تبلیغ هدفمند

    معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان خبرازکشف تخلف عرضه خارج از شبکه ۳۹۵ تن جو دامی به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال در یکی از تشکلهای دامداران استان گلستان توسط بازرسین سازمان صنعت،معدن وتجارت استان داد.

    علی اصغر اصغری گفت: در پی گزارش واصله از سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان علیه یکی از تشکلهای تعاونی دامداران در شهرستان گرگان مبنی بر تخلف احتمالی عرضه خارج از شبکه ی نهاده های دامی، موضوع در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفت .

    معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان در این خصوص گفت، در پی دریافت این گزارش و مراجعه بازرسین این سازمان به اتحادیه مورد نظر، پس از بررسیهای بعمل آمده و پیگیریهای مدارک موجود تخلف عرضه ی خارج از شبکه ۳۹۵۰۰۰ کیلوگرم جو دامی توسط اتحادیه مورد نظر محرز و پرونده تخلف این شرکت به ارزش ریالی ۵میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

    شناسایی تخلف عرضه۳۹۵ تن جو دامی خارج از شبکه

    علی اصغراصغری همچنین با اشاره به اهمیت عملکرد اتحادیه ها و تاًکید بر حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان از تمامی مدیران اتحادیه ها و شرکتهای تعاونی خواست تا با رعایت دقیق مقررات و موازین قانونی در راستای احقاق حق اعضا و دامداران محترم پیش رفته و از انجام هر گونه رفتار مغایر با قوانین که موجب بی اعتمادی و نارضایتی در میان جامعه و اعضای اتحادیه ها میگردد پرهیز نمایند.


    وی در ادامه بازرسان این سازمان را حامیان اصلی حقوق مصرف کنندگان دانست و افزود در صورت مشاهده هر گونه تخلف مطابق قانون با واحد متخلف و فرد خاطی برخورد خواهد شد. وی همچنین از تمامی شهروندان محترم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی در این خصوص مورد را سریعا از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *