×
×

صلح و اقتدارپیام‌های رزمایش پیامبر اعظم (ص)

  • کد نوشته: 6166
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۹
  • ۰
  • چهاردهمین رزمایش پیامبر اعظم واجد پیام‌های صریح تهران به دوستان و دشمنان است؛ پیام‌آن به دوستان صلح و دوستی، و به کسانی که به فکر تهدید ایران و ایجاد تنش هستند، اقتدار است.
    صلح و اقتدارپیام‌های رزمایش پیامبر اعظم (ص)
  • تبلیغ هدفمند

    چهاردهمین رزمایش پیامبر اعظم واجد پیام‌های صریح تهران به دوستان و دشمنان است؛ پیام‌آن به دوستان صلح و دوستی، و به کسانی که به فکر تهدید ایران و ایجاد تنش هستند، اقتدار است.

    مرحله نهایی رزمایش بزرگ و مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۴ با مشارکت نیروی دریایی و هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رمز مقدس «یا علی بن ابی طالب(ع)» در حالی از روز سه شنبه هفتم مرداد ماه در منطقه عمومی استان هرمزگان، غرب تنگه هرمز و خلیج فارس تا عمق کشور، در عرصه‌های زمین، هوا، دریا و فضا آغاز شده که یکی از بخش‌های مهم این رزمایش تمرین جنگ دو نیروی هوافضا و دریایی سپاه در کنار یکدیگر است که در طول مراحل مقدماتی و نهایی رزمایش با ایجاد سامانه فرماندهی و کنترل مشترک و ترکیب تاکتیک‌ها و شیوه‌های رزم دونیرو، تقابلی غافلگیرکننده با دشمن را به نمایش گذاشتند.

    صلح و اقتدارپیام‌های رزمایش پیامبر اعظم (ص)
    صلح و اقتدارپیام‌های رزمایش پیامبر اعظم (ص)

    آن طور که روابط عمومی سپاه اعلام کرده، در مرحله نهایی این رزمایش یگان‌های موشکی، شناوری و پهپادی نیروی دریایی سپاه و یگان‌های موشکی، پهپاد و راداری نیروی هوافضای سپاه به اجرای عملیات و سناریوهای رزمایش پرداختند. اتفاق مهمی که در این رزمایش مورد توجه قرار گرفت، شلیک موفق موشک‌های بالستیک از اعماق زمین به صورت کاملاً استتار شده بود که برای نخستین بار اجرا شد. این دستاورد مهم می‌تواند سازمان‌های اطلاعاتی دشمن را در خطاهای محاسباتی رویارویی احتمالی با چالش‌های جدی مواجه کند.

    به گفته سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه این پرتاب‌ها بدون داشتن سکو و تجهیزات مرسوم انجام می‌شود که موشک‌های مدفون شده به یکباره زمین را می‌شکافند و اهداف خود را مورد اصابت قرار می‌دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *