×
×

فرماندار بروجن
۳۰درصد شهرستان بروجن زیرپوشش اینترنت همراه نیست

  • کد نوشته: 6233
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۱
  • ۰
  • فرماندار بروجن با اشاره به توسعه زیرساختهای در شهرستان گفت: هم‌اکنون ۷۰ درصد شهرها و روستاهای این شهرستان زیرپوشش تلفن همراه و آنتن‌دهی اینترنت آن قرار دارد.
    ۳۰درصد شهرستان بروجن زیرپوشش اینترنت همراه نیست
  • تبلیغ هدفمند

     فرماندار بروجن با اشاره به توسعه زیرساختهای در شهرستان گفت: هم‌اکنون ۷۰ درصد شهرها و روستاهای این شهرستان زیرپوشش تلفن همراه و آنتن‌دهی اینترنت آن قرار دارد.

    مسعود ملکی روز شنبه دراین ارتباط تاکید کرد: برای پوشش اینترنت تلفن همراه در شهرستان بروجن در ۴۷ نقطه سایت نصب و ۱۱۰ بی. تی. ای. (BTS) فعال شده است.

    وی افزود: پوشش ۱۰۰ درصدی اینترنت تلفن همراه در شهرستان بروجن به استقرار سایت در ۱۵ نقطه جدید نیاز دارد.

    ملکی به وجود ۶ شهر در شهرستان بروجن اشاره و تصریح کرد: تمامی این شهرها شامل بروجن، فرادنبه، سفیددشت، گندمان، بلداجی و نقنه اینترنت همراه پر سرعت دارد.

    وی یادآور شد: بالاترین ضریب نفوذ تلفن ثابت در چهارمحال و بختیاری ۲۸.۷ درصد و شهرستان بروجن ۵.۳ درصد بیشتر و دارای ۳۴ درصد است.

    فرماندار بروجن با اشاره به برخورداری برخی از مردم از چند سیم‌کارت تلفن همراه در شهرستان بروجن اظهار داشت: ضریب نفوذ تلفن همراه در این شهرستان ۱۱۲ درصد است.

    ۳۰درصد شهرستان بروجن زیرپوشش اینترنت همراه نیست
    ۳۰درصد شهرستان بروجن زیرپوشش اینترنت همراه نیست

    وی گفت: تعداد مشترکان اینترنت پر سرعت در شهرستان بروجن هشت هزار و ۳۸۲ نفر است که تا پایان سال‌جاری دو برابر می‌شود.

    ملکی تاکید کرد: هم‌اکنون در ۶ شهر و ۱۸ روستای شهرستان بروجن ۴۱ هزار و ۹۷۷ پورت تلفن فعال است و در مرکز شهرستان پوشش تلفن همراه ۱۰۰ درصد و در جاده‌های اصلی ۹۰ درصد است.

    ملکی تصریح کرد: پوشش ۱۰۰ درصدی فیبرنوری در تمامی شهرهای شهرستان بروجن در دستور کار است که تحقق این هدف به همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص راه و شهرسازی و شهرداری‌ها نیاز دارد.

    به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *