×
×

استاندار کهگیلویه و بویراحمد
تاخت وتازکروناهمچنان درکهگیلویه و بویراحمدادامه دارد

  • کد نوشته: 6286
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۲
  • ۰
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بررسی آمارهای مبتلایان به کرونا در این استان نشان می دهد این بیماری همچنان در منطقه به پیش می تازد و شرایط دشواری بوجود آورده است و می طلبد مردم همچنان به پروتکل های بهداشتی توجه داشته باشند.
    تاخت وتازکروناهمچنان درکهگیلویه و بویراحمدادامه دارد
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بررسی آمارهای مبتلایان به کرونا در این استان نشان می دهد این بیماری همچنان در منطقه به پیش می تازد و شرایط دشواری بوجود آورده است و می طلبد مردم همچنان به پروتکل های بهداشتی توجه داشته باشند.

    حسین کلانتری روز شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در یاسوج اظهار داشت: بسیاری از فوتی های ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان افراد بالای ۶۰ سال سن بوده اند که در این زمینه باید مردم مراقب افراد سالمند و دارای بیماری های زمینه ای باشند.

    وی افزود: این روزها بسیاری از مردم به ضرورت استفاده از ماسک پی برده اند و می دانند که نداشتن ماسک بی توجهی به سلامت عموم است و کاری غیر اخلاقی محسوب می شود.

    استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برپایی مراسمات عروسی و عزا در استان به طور چشمگیری کاهش یافته است اما باز هم مردم توجه کنند که دعوت آن ها به عروسی و دیگر مراسمات در این شرایط، دعوت به سوی مرگ است.

    کلانتری ابراز داشت: مدارس از نیمه شهریور ماه آغاز می شوند و باید آموزش و پرورش استان آمادگی های لازم برای برپایی کلاس ها را داشته باشد.

    وی عنوان کرد: کلاس های آموزشی در شهر های سفید به صورت کاملا حضوری برگزار می شوند و امسال هم از ظرفیت فضای مجازی استفاده خواهد شد.

    کلانتری با اشاره به در پیش بودن ماه محرم امسال، بیان کرد: برگزاری این ایام در چارچوب مشخص و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مطابق تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.

    وی تاکید کرد: فضای عمومی روستاها و شهرهای کهگیلویه و بویراحمد را باید امسال بیشتر از سال‌های گذشته حسینی کنیم.

    استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت بهداشت اقدام به استخدام نیرو خواهد کرد که اولویت این استخدام ها با کادر درمانی است که در طرح‌های ۸۹ روزه در این روزهای کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی حضور یافته‌اند.

    وی افزود: با توجه به پیش بینی های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان شاهد افزایش شمار فوتی ها ظرف ۱۵ روز آینده در استان خواهیم بود.

    سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموع افرادی که در ایام بیماری کرونا به بیمارستان های استان مراجعه کرده اند ۵۴ هزار نفر بوده است و به طور روزانه ۳۸۰ نفر مراجعه کننده داریم. 

    پرویز یزدان پناه افزود: هم اینک در بیمارستان‌های کرونایی استان ۱۷۹ بیمار وجود دارد که از این تعداد ۷۶ بیمار کرونایی قطعی هستند.

    وی تاکید کرد: ۱۴ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۶ نفر از آن ها بدحال هستند.

    یزدان پناه ابراز داشت: تعداد بهبود یافتگان مبتلا شده به بیماری کووید ۱۹در استان ۲ هزار و ۶۴۵ نفر است و در این مدت ۵۴  نفر نیز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز جان خود را از دست داده‌اند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *