×
×

حمیدقدوسی مدیر روابط عمومی سازمان صمت گلستان
به بهانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار

  • کد نوشته: 6323
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۲
  • ۰
  • سلام و درود خدا بر تمامي وقايع‌ نگاراني که حرمت قلم و آگاهي را پاس مي‏دارند و خامه خويش را جز در مسير حق و عدالت به کار نمي‏گيرند.
    به بهانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار
  • تبلیغ هدفمند

    سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند.

    سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهیدی که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

    خبرنگار باید بداند و می‏داند که آن کس که آگاه‏تر است مسؤول‏تر است.

    مسؤول در قبال ملت و کشور، مسؤول در قبال باورها و اعتقادات مردم، مسؤول در قبال منافع ملی، مسؤول در قبال تجاوز فکری و اندیشه‏‏ای بیگانه‏ به مرزهای فرهنگی، مسؤول در قبال اخلاق جامعه و این مسؤولیت و مسؤولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی ‏آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می‏سازد و خبرنگار به جایگاهی می‏رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی‏بیند.

    در شرایط کنونی که ویروس منحوس کرونا هر روز جمع زیادی از مردم را گرفتار خود می نماید و بیماری کوید ۱۹ جان بسیاری را می گیرد، خبرنگاران می توانند با اطلاع رسانی و فرهنگ سازیِ راههای پیشگیری و مقابله با این ویروس ناشناخته، جامعه را بسمت عبور از این بحران سوق دهند.

    بی شک خبرنگاران بعنوان ناظرانی امین می توانند مردم را از کژی ها و ناراستی های جامعه آگاه سازند.
    خبرنگاران می توانند در رشد و توسعه نقش بسیار موثری داشته باشند و با کنکاش در عوامل ترقی و پیشرفت راه درست را به همگان بنمایانند.

    بدون تردید استان رو به پیشرفت گلستان نیازمند اتحاد و همدلی تمامی عوامل توسعه من جمله خبرنگاران زحمت کش و همراه است تا با رفع موانع و چالش های موجود هر چه سریعتر جایگاه خود را بعنوان یکی از استانهای توسعه یافته کشور پیدا نماید و مردم شریف این استان شمالی شاهد رونق کسب و کارها و رفع معضل بیکاری باشند.

    به بهانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار
    به بهانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار

    یکی از نقاط ضعفی که در حوزه رسانه های استان به چشم می خورد عدم همبستگی و انسجام بین آنهاست و یقینا اگر این اتحاد بین ایشان ایجاد و اهداف مشترکی برای توسعه استان تعریف نمایند ، بطوریکه برای به ثمر رسیدن آنها برنامه ریزی لازم صورت پذیرد، به یقین گامی استوار برای رشد و توسعه استان برداشته خواهد شد که این رشد شامل حال خبرنگاران زحمتکش استان نیز شده و بخشی از مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان نیز رفع خواهد گردید.

    به امید روزی که در سایه همدلی و وفاق برای حفظ توسعه یافتگی استان سرسبزمان تلاش نمائیم .

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *