×
×

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی
کانون‌های پرورش فکری کودکان۳برابرمی شوند

  • کد نوشته: 6369
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۳
  • ۰
  • سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: در سال ۹۲ شمار مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تنها ۶ مرکز بود که این رقم اکنون به ۱۸ مرکز افزایش یافته است.
    کانون‌های پرورش فکری کودکان۳برابرمی شوند
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: در سال ۹۲ شمار مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تنها ۶ مرکز بود که این رقم اکنون به ۱۸ مرکز افزایش یافته است.

    فرهاد آقابیگی در این ارتباط اظهارداشت: هم اکنون ۹ مرکز ثابت و ۹ مرکز سیار در این استان فعال است که مراکز سیار به کودکان در مناطق محروم و کم برخوردار خدمات  ارائه می دهند.

    وی گفت: در سال ۹۲، ۳۹ هزار جلد کتاب در کتابخانه های مراکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان وجود داشت اما با توسعه مراکز و کتابخانه ها، اکنون ۱۱۰ هزار جلد کتاب در این مراکز وجود دارد.

    وی با بیان اینکه در این دولت، اقدامات بسیار ارزشمندی برای افزایش بهره مندی کودکان از خدمات پرورشی اتفاق افتاده است  گفت: در این دولت، بیشترین توجه  به روستاها و مناطق کم برخوردار بوده است.  

    کانون‌های پرورش فکری کودکان سه برابر می شوند
    کانون‌های پرورش فکری کودکان سه برابر می شوند

    سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی اظهار داشت: پیش از سال ۹۲، گستره مراکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان هزار و ۷۰۳ متر مربع بود که اکنون این رقم به ۹ هزار و ۸۸۶ مترمربع رسیده است که البته با بهره‌برداری از سه پروژه در دست اجرا، این رقم بیشتر خواهد شد.  

    تکمیل ۳ کانون پرورش فکری استان ۲۰ میلیارد ریال نیاز دارد 

    آقا بیگی گفت: سه مرکز کانون پرورش فکری با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت در شهرهای استان در حال ساخت است که تکمیل آن ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.  

    وی افزود: اکنون سه مرکز کانون پرورشی در شهرستان های جاجرم، آشخانه و فاروج در حال ساخت است که زیربنای هر کدام از این مراکز ۵۰۰ تا ۶۰۰ مترمربع است.

    آقا بیگی با بیان اینکه مرحله نخست این مراکز شامل کتابخانه است افزود: ساخت سالن آمفی تئاتر، فراهم کردن امکانات سمعی و بصری از دیگر مواردی است که در این مراکز دیده شده است.

    وی اظهار داشت: برای تکمیل مرحله نخست مرکز فاروج که شامل کتابخانه است، پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز است و برای تکمیل مرحله نخست مرکز جاجرم و آشخانه هم هر کدام حدود هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

    سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی افزود: مرکز غلامان هم با وسعت زیربنای ۵۰۰ مترمربع در حال ساخت است که البته پیشرفت کمتری نسبت به سه مرکز مذکور دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *