×
×

در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با پیگیری های بازرسان سازمان صمت
استرداد ۴میلیاردی وجوه غیرمتعارف مدارس غیردولتی

  • کد نوشته: 6433
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۴
  • ۰
  • معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان گفت: بیش از 4 میلیارد ریال وجوه مازاد بر هزینه ثبت نام در مدارس غیر دولتی استان گلستان به خانواده ها عودت داده شد.
    استرداد ۴میلیاردی وجوه غیرمتعارف مدارس غیردولتی
  • تبلیغ هدفمند

    معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان گفت : بیش از ۴ میلیارد ریال وجوه مازاد بر هزینه ثبت نام در مدارس غیر دولتی استان گلستان به خانواده ها عودت داده شد.

    علی اصغر اصغری گفت، در پی شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی بسیاری از مراکز آموزشی و تربیتی از جمله برخی از کلاسها در مراکز غیر دولتی در چند ماه گذشته گزارشاتی مبنی بر دریافت وجوه مازاد توسط این مراکز به سازمان ارسال شد که منجر به اقدام و بررسی بازرسان این سازمان از این مراکز شد.

    وی افزود، با توجه به دستورالعملهای سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان مبنی بر تعدیل و عودت بخشی از شهریه های مدارس غیر دولتی بدلیل عدم برگزاری کلاسهای فوق برنامه، اردو، ایاب و ذهاب و….در زمان شیوع ویروس کرونا تیمی متشکل از بازرسان این سازمان، نماینده گان اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل آموزش و پرورش استان در این خصوص تشکیل و در قالب گشت مشترک به مدارس و مراکز مورد نظر اعزام گردیدند.

    استرداد بیش از۴میلیاردی وجوه غیرمتعارف مدارس غیردولتی
    استرداد ۴میلیاردی وجوه غیرمتعارف مدارس غیردولتی

    این مقام مسئول در ادامه گفت، در همین راستا و با تلاشهای بازرسان این سازمان و تیم اعزامی با بررسی موارد و مستندات موجود و همچنین رعایت مصوبات ابلاغی و ارسالی از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و اداره کل اموزش و پرورش استان مبلغ ۴ میلیارد و ۳۳۶ میلیون و ۳۳۵ هزار ریال وجوه مازاد دریافتی توسط این مدارس به خانواده ها عودت داده شد.

    اصغری در انتها با توجه به شرایط حساس کنونی از تمامی مدیران واحدهای آموزشی و تربیتی خواست تا با رعایت دقیق قوانین و مقررات نسبت به ثبت نام و دریافت شهریه مجاز از خانواده ها اقدام نمایند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *