×
×

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان
خودکفایی کرمان در تولید ماسک

  • کد نوشته: 6445
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۴
  • ۰
  • معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان گفت: این استان با وجود راه‌اندازی خطوط جدید تولید ماسک در شهرستان‌های رفسنجان و زرند و سایر نقاط بزودی در این حوزه نیازی به واردات این محصول از خارج استان نخواهد داشت.
    خودکفایی کرمان در تولید ماسک
  • تبلیغ هدفمند

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان گفت: این استان با وجود راه‌اندازی خطوط جدید تولید ماسک در شهرستان‌های رفسنجان و زرند و سایر نقاط بزودی در این حوزه نیازی به واردات این محصول از خارج استان نخواهد داشت.

    سینا خسروی در حاشیه بازدید از واحد تولید ماسک موسسه خیران گمنام رفسنجان افزود: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده نیاز روزانه کرمان روزانه ۴۰۰ هزار ماسک است، رفسنجان با راه اندازی خطوط تولید تا پایان مردادماه جاری ۲۵ درصد از نیاز ماسک این استان را پوشش می‌دهد.

    وی اظهار داشت: واحد خیران گمنام شهرستان رفسنجان هم اکنون روزانه ۳۰ هزار ماسک با اشتغالزایی ۲۵۰ نفر در ۲ شیفت تولید می‌کند.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: این واحد تولیدی دستگاهی تمام اتوماتیک خریداری کرده که در مرحله نصب قرار دارد و در صورت راه‌اندازی ظرفیت تولید این واحد ظرف ۱۵ روز آینده به ۹۰ هزار ماسک در روز افزایش می‌یابد.

    وی اضافه کرد: با توجه به ثبت نام در سامانه ظرف هفته آینده پارچه مورد نیاز خود را تامین می‌کنند.

    خودکفایی کرمان در تولید ماسک

    پارچه خطوط تولید ماسک کرمان تامین می‌شود

    معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای تامین پارچه خطوط تولیدی ماسک استان با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت رایزی کردیم که موافقتشان را اعلام کردند.

    علیرضا رحمان نژاد تصریح کرد: با راه اندازی خطوط تولید ماسک اتوماتیک جدید در موسسه خیران گمنام، پارچه مورد نیاز از محل معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تامین شود.

    وی افزود: پارچه تمامی واحدهای صنفی از بخش بازرگانی و بسیج و واحدهایی که به صورت تمام اتوماتیک فعالیت می‌کنند از طریق معاونت امور صنایع وزارت صمت تامین می شود.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت و معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان امروز (دوشنبه) از واحدهای تولیدی خیران گمنام با اشتغالزایی ۲۵۰ نفر و حضرت زینب(ع) با اشتغال ۳۰ نفر در رفسنجان بازدید کردند و تولید و تامین مواد اولیه در این واحدها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *