×
×

رئیس دادگستری استان گلستان
شماری از کارکنان دادگستری گلستان به کرونا مبتلا شدند

  • کد نوشته: 6528
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۵
  • ۰
  • رییس دادگستری گلستان تایید کرد که شماری از کارکنان دستگاه قضایی این استان به کرونا مبتلا شده اند.
    شماری از کارکنان دادگستری گلستان به کرونا مبتلا شدند
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دادگستری گلستان تایید کرد که شماری از کارکنان دستگاه قضایی این استان به کرونا مبتلا شده اند.

    هادی هاشمیان که به همراه حجت‌الاسلام مهدی قاسمی‌وناجمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار و سالگرد شهادت محمود صارمی اظهار داشت: حجم بالای مراجعه مردم به دستگاه قضایی استان باعث شد برخی همکاران قضایی به ویروس کرونا مبتلا شوند.

    وی با تایید ابتلای برخی کارکنان اداره کل زندانهای گلستان به کرونا تصریح کرد: خوشبختانه بندهای زندان‌ استان از این ویروس پاک است و همه روزه از مددجویان تست گرفته می‌شود و تاکنون موردی از ابتلای زندانیان مشاهده نشده است.

    وی با تقدیر از آنچه که فعالیت جهادی کادر درمان در صف مقدم مبارزه با کرونا نامید، ابراز امیدواری کرد: هرچه زودتر این بیماری ریشه کن شود.

    هاشمیان همچنین با تاکید بر نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی بهنگام و آگاهی بخشی عمومی بویژه تاثیر آن بر پیشگیری از وقوع جرم و تبیین فعالیت های حوزه قضایی، گفت: ارتباط دادگستری گلستان با رسانه‌ها بسیار نزدیک است اما با رویکرد جدید قوه قضاییه نیازمند تقویت این ارتباط هستیم.

    رییس دادگستری گلستان با یادآوری تحول گرایی در قوه قضاییه با حضور حجت الاسلام رییسی گفت: شفاف‌سازی، نداشتن حیاط خلوت و اتاق شیشه‌ای جلسات و برنامه ها از خواسته‌های رییس قوه قضاییه است.

    ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی رییس دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به عنوان روز خبرنگار نام گرفته است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *