×
×

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس
افزایش ۱۰۰ هکتار به مساحت شهرک‌ صنعتی گنبدکاووس

  • کد نوشته: 6777
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۱
  • ۰
  • رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس گفت: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان، ۱۰۰ هکتار به مساحت شهرک‌ صنعتی این شهرستان افزوده شد و گستره آن به ۲۰۰ هکتار رسید.
    افزایش ۱۰۰ هکتار به مساحت شهرک‌ صنعتی گنبدکاووس
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس گفت: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان، ۱۰۰ هکتار به مساحت شهرک‌ صنعتی این شهرستان افزوده شد و گستره آن به ۲۰۰ هکتار رسید.

    خلیل رجبلی به مناسبت اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان برای تملک این میزان زمین که امروز تحویل نمایندگی شرکت در این شهرستان شد، ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه کرد.

    وی افزود: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم شروع عملیات زیرسازی و فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز استقرار صنایع در زمین جدید، هفته دولت امسال برگزار می شود.

    رجبلی اضافه کرد: هم اکنون از مجموع ۹۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی گنبدکاووس که دارای پروانه بهره‌برداری، ۷۰ واحد آن فعال و ۲۰ واحد دیگر نیز غیر فعال هستند.

    افزایش ۱۰۰ هکتار به مساحت شهرک‌ صنعتی گنبدکاووس
    افزایش ۱۰۰ هکتار به مساحت شهرک‌ صنعتی گنبدکاووس

    رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس ادامه داد: بیشتر واحدهای مستقر در شهرک صنعتی شهرستان با حدود ۲ هزار فرصت شغلی در حوزه صنایع غذایی، شیمیایی و فلزی مشغول فعالیت هستند.

    گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است که بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی آن در شهرک صنعتی آن مستقر هستند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *