×
×

معاون شهرداری شهرکرد:
جریمه۲۴ درصدی پرداخت نکردن عوارض خودرو

  • کد نوشته: 6842
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۲
  • ۰
  • معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی شهرداری شهرکرد با اشاره به یکسان بودن مبلغ عوارض خودرو در سراسر کشور گفت: مالکان خودروها در صورت پرداخت نکردن عوارض خودرو ۲۴ درصد مبلغ عوارض جریمه می‌شوند.
    جریمه۲۴ درصدی پرداخت نکردن عوارض خودرو
  • تبلیغ هدفمند

    معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی شهرداری شهرکرد با اشاره به یکسان بودن مبلغ عوارض خودرو در سراسر کشور گفت: مالکان خودروها در صورت پرداخت نکردن عوارض خودرو ۲۴ درصد مبلغ عوارض جریمه می‌شوند.

    صادق محمدپورتاکید کرد: سال گذشته ۲۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال عوارض خودرو، کسب و پیشه در شهرکرد پرداخت شد.

    وی افزود: برای پرداخت عوارض کسب و پیشه، مستاجران باید پس از پرداخت عوارض، فرم تسویه شهرداری را دریافت کنند.

    محمدپور تصریح کرد: عوارض حوزه مسکن با توجه به موقعیت ملک، متراژ و قیمت منطقه‌ای متفاوت است.

    سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد نیز گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان پرداخت عوارض‌های‌ نوسازی به ‌صورت آنلاین در پورتال این شهرداری فراهم شد.

    عباس بیگی تاکید کرد: این اقدام در راستای اجرای سیاست‌های شهرداری الکترونیک و با هدف توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش سفرهای شهری با اخذ نماد “اعتماد الکترونیک” انجام می‌شود.

    وی یادآور شد: شهروندان شهرکردی می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شهرداری از طریق سامانه خدمات اینترنتی شهرسازی به نشانی اینترنتی http://esup.shahrekord.ir:۸۱/Jamsepari/NewVer/desk.html  مراجعه و بدهی عوارض نوسازی خود را با وارد کردن کد نوسازی ملک پرداخت کنند.

    بیگی تصریح کرد: در این سامانه علاوه بر پرداخت آنلاین عوارض نوسازی، امکان جست‌وجو و مشاهده کد نوسازی املاک، پیگیری درخواست‌های ثبت شده در سیستم شهرسازی با وارد کردن شماره درخواست، آگاهی از صحت گواهی‌های صادر شده و تصدیق گواهی با وارد کردن کد نوسازی و شماره درخواست و یا شماره الکترونیکی گواهی صادره، دریافت آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ با درج شماره رای، سوابق پرداختی نوسازی، سوابق پرداخت عوارض اصناف و مشاهده دانش‌نامه شهرسازی شامل ضوابط طرح تفصیلی و دفترچه عوارض مصوب سال ۱۳۹۹ برای شهروندان فراهم شده است.

    وی اظهار داشت: امکان پرداخت آنلاین عوارض صنفی، اعلام  هوشمند ضوابط طرح تفصیلی هر ملک، محاسبه تراکم ساختمانی مصوب و مجاز، محاسبه آنلاین زیربنای ساخت در طبقات و محاسبه عوارض صدور پروانه نیز به‌زودی در این سامانه فراهم می‌شود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *