×
×

بی توجهی و غفلت کار دست مان داد
هم فال است وهم تماشا…

  • کد نوشته: 7414
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۱
  • ۰
  • علی الرغم هشدارهای مکرر وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا نسبت به عدم مسافرت در ایام تعطیلات شهادت سالار شهیدان شاهد عدم توجه برخی افراد بی توجه و حرکت آنها به سمت جاده های شمالی کشور بودیم.
    هم فال است وهم تماشا…
  • تبلیغ هدفمند

    علی الرغم هشدارهای مکرر وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا نسبت به عدم مسافرت در ایام تعطیلات شهادت سالار شهیدان شاهد عدم توجه برخی افراد بی توجه و حرکت آنها به سمت جاده های شمالی کشور بودیم.

    هر چند انتظار می‌رفت مسئولین مربوطه با ورود به این مسئله مانع از ورود شهروندان به استان‌های شمالی در این وضعیت بحرانی شوند اما گویا این امر برایشان همانند هموطنان بی توجه و بی فکر که عقلشان را به دست کرونا داده و با سفر برای گذران چند روز تعطیلات به جاده های شمال داده گویی که خاطرات خوشی های شمال فراموش شده است و محاله یادشون بره فارغ از اینکه همه اینها دامی بیش نیست که توسط کرونا برایشان پهن شده اما چه کنیم که این اتفاق افتاد و کاری که نباید می شد شد.

    حال باید ببینیم نتیجه این بی توجهی و بی احتیاطی را نظاره گر باشیم چرا که فال است و تماشا.
    هر چند جناب حریرچی معاون کل وزارت بهداشت هشدارهای لازم را داده و گفته است باید منتظر بود و دید در دو الی سه هفته بعد از تعطیلات چه اتفاقی قرار است بیفتد .

    هم فال است و هم تماشا…
    هم فال است وهم تماشا…

    هر چند در طی چند ماه اخیر شاهد وجود وضعیت قرمز و هشدار در بیشتر نقاط کشور بوده ایم و بر این اساس هر روز شاهد اخبار جدیدی از سوی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا نسبت به آمار ابتلا، فوت شدگان هستیم .
    در هر صورت باید منتظر بنشینیم ببینیم چرا که این انتظار هم فال است و هم تماشا…

    براساس آخرین گزارش ها از سوی سخنگوی وزارت بهداشت آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *