×
×

سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان
آغاز ثبت‌نام متقاضیان کسب‌وکارهای خانگی

  • کد نوشته: 7419
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۱
  • ۰
  • سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان از آغاز ثبت‌نام متقاضیان مشاغل خانگی در "طرح ملی توسعه مشاغل خانگی" در گلستان خبرداد و گفت: ثبت‌نام تا 7 مهرماه ادامه خواهد داشت.
    آغاز ثبت‌نام متقاضیان کسب‌وکارهای خانگی
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان از آغاز ثبت‌نام متقاضیان مشاغل خانگی در “طرح ملی توسعه مشاغل خانگی” در گلستان خبرداد و گفت: ثبت‌نام تا ۷ مهرماه ادامه خواهد داشت.

    سیدعزیز موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری جهاد دانشگاهی، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را در سطح کشور به‌منظور کمک به رونق اقتصاد خانوار، تحقق شعار سال و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور در نظر گرفته است.

    وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای استفاده از این طرح تا تاریخ ۷ مهرماه با مراجعه به سامانه inhb.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

    سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان بیان کرد: این طرح در سه مرحله شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است.

    آغاز ثبت‌نام متقاضیان کسب‌وکارهای خانگی
    آغاز ثبت‌نام متقاضیان کسب‌وکارهای خانگی

    موسوی در خصوص شرایط ثبت‌نام، گفت: متقاضیان حداقل باید دارای ۱۸ سال سن و بومی استان محل ثبت‌نام باشند. همچنین عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی از دیگر شرایط این طرح است.

    وی خاطرنشان کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بر اساس آسیب‌شناسی طرح‌های پیشین و مطالعات کشورهای موفق و پیشرو دنیا در این زمینه تهیه شده است.

    سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان تصریح کرد: این طرح سعی در ایجاد اشتغال پایدار برای حدود ۵۴ هزار نفر را در تمامی استان‌های کشور دارد.

    موسوی خاطرنشان کرد: سهمیه استان گلستان در قالب این طرح ایجاد اشتغال پایدار برای ۲۳۰۰ نفر است.

    منبع: ایسنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *