×
×

امام جمعه کرمانشاه:
تنها یک ابرقدرت بنام جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه است

  • کد نوشته: 8668
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۸
  • ۰
  • آیت الله مصطفی علما-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ابرقدرت در خاورمیانه نام برد و گفت: امروز همه دنیا روی قدرت ما حساب می‌کنند.
    تنها یک ابرقدرت بنام جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه است
  • تبلیغ هدفمند

    آیت الله مصطفی علما-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ابرقدرت در خاورمیانه نام برد و گفت: امروز همه دنیا روی قدرت ما حساب می‌کنند.

    آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: یکی از دلایل قدرت ایران در منطقه و جهان ادامه پیدا کردن فرهنگ ایثار و شهادتی است که از دوران دفاع مقدس ایجاد شد.

    وی همچنین با گرامیداشت فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس، افزود: اتکا به خود و اطاعت از فرامین و رهنمودهای ولی فقیه مهمترین رموز پیروزی ما در نبرد نابرابر هشت ساله بود.

    آیت الله علما یادآور شد: حضرت امام (ره) در دوران دفاع مقدس به رزمندگان و ملت مقام ایران آموخت که روی پای خود بایستند و متکی به دیگران نباشند که حاصل آن نیز پیروزی ارزشمندی بود که نصیب کشور شد.

    خطیب جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در مقابل ما صدام جنایتکاری قرار داشت که اتکا به حدود ۷۰ کشور و دولت نیز نتوانست نجات بخشش باشد و سرانجامی پیدا کرد که همه دنیا آن را دید.

    وی گفت: پس از امام راحل (ره) نیز رهبر فرزانه انقلاب به ما یاد داده اند که متکی به خودمان باشیم و ملت بزرگ ایران نیز باوجود همه مشکلات به این توصیه عمل کرده و اقتدار امروز را رقم زده اند.

    آیت الله علما با اشاره به واهمه دشمنان از جمهوری اسلامی گفت: طبق برخی اظهارنظرها رژیم صهیونیستی و همپیمانانش پس از ترور کوردلانه سردار سلیمانی و به شهادت رساندن ایشان هنوز در حالت آماده باش قرار دارند که این موضوع بیانگر اقتدار کشور است.

    تنها یک ابرقدرت بنام جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه است
    تنها یک ابرقدرت بنام جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه است

    امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه ولایت فقیه ضامن اقتدار کشور است، یاداوری کرد: نقش ولی فقیه چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال های پس از آن به خوبی در هدایت نظام و مردم نشان داده شد.

    وی در پایان با آرزوی شفای عاجل برای همه بیماران بخصوص مبتلایان به کرونا، از شهروندان خواست تا به توصیه های بهداشتی عمل کنند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *