×
×

فرمانده سپاه نینوا
امروزجنگ،جنگ به ستوه درآوردن است

  • کد نوشته: 8799
  • ۱۳۹۹-۰۶-۳۰
  • ۰
  • علی‌جمعه ملک‌شاهکویی- فرمانده سپاه نینوا گلستان از آمادگی سپاه در ایجاد زیر ساخت‌های مهم و اقتصادی برای کمک به دستگاه‌های گلستان خبر داد و افزود: تاکنون چندین تفاهم نامه همکاری فی مابین دستگاه‌ها و سازمانهای گلستان با قرارگاه خاتم انجام شده است.
    امروزجنگ،جنگ به ستوه درآوردن است
  • تبلیغ هدفمند

    علی‌جمعه ملک‌شاهکویی- فرمانده سپاه نینوا گلستان از آمادگی سپاه در ایجاد زیر ساخت‌های مهم و اقتصادی برای کمک به دستگاه‌های گلستان خبر داد و افزود: تاکنون چندین تفاهم نامه همکاری فی مابین دستگاه‌ها و سازمانهای گلستان با قرارگاه خاتم انجام شده است.

    سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌جمعه ملک‌شاهکویی روز شنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه بیشتر تفاهم نامه های منعقد شده در حال اجراست گفت: این تفاهم نامه ها در قالب هفت طرح مهم زهکشی اراضی شمال با وسعت ۱۰۰هزار هکتار،لایروبی خلیج گرگان،احداث کمربندی ، سایت پرورش میگو،احداث کانال و سد وشمگیر، ساخت سد نرماب از جمله این طرح هاست.

    وی با اشاره به خدمات ارائه شده به سیل زدگان سال گذشته گفت: همانطور در بازسازی مناطق سیل زده تا پایان نوسازی در کنار مردم بودیم از ابتدای وقوع سیلاب نیز در کنار مناطق حادثه زده و با حضور نیروهای بسیج و سپاه اقدام به عملیات امداد رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار دادیم. و همزمان با ۴۰مین سالگرد هفته دفاع مقدس کلید ۴۸ واحد ساخته شده برای محرومین این مناطق تحویل مردم خواهد شد.

    فرمانده سپاه نینوا گلستان عطر افشانی و گلباران گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در گرگان، نواختن زنگ مقاومت و مهر در مدارس، بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری رزمایش مبارزه با کرونا، خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس را از جمله برنامه های شاخص تدارک دیده شده برای ایام گرامی داشت هفته دفاع مقدس گلستان برشمرد.

    وی همچنین با اشاره به شرایط بحرانی کنونی نسبت به انتشار ویروس کرونا گفت: این ویروس ساخت دست آمریکا برای به زانو در آوردن نه تنها ایران بلکه کل مقاومت در منطقه بوده است که بلاگیر خودشان شده و هر روز شاهد افزایش قربانیان این ویروس در آمریکا و کشورهای متحدش هستیم .

    امروزجنگ،جنگ به ستوه درآوردن است
    امروزجنگ،جنگ به ستوه درآوردن است

    وی افزود در روزهای انقلاب برخی حرکت های مردمی را مدیون علما بودیم و اینها افرادی بودن که باعث آگاه شدن مردم بودند که برخی از این حرکات را نیز مدیون آن دسته از افرادی بودیم که دارای کلام و نطق بودن و برخی نیز که کلام خوب نداشتن اما قلم شان خوب بود و این راه با مردمان گوناگون و همزمان با جنگ تحمیلی در میادین مبارزه حضوری مستمر داشتند.

    وی هدف دشمن از جنگ را اینگونه تعبیرکرد و گفت: امروز جنگ، جنگ به ستوه در آوردن و خسته کردن امت است. و دشمن برخلاف اینکه بتواند زانوی مقاومت را خم کند زانوی خودش خم شده است .

    سردار ملک شاهکوهی در ادامه افزود: جرم ایران از منظر آمریکایی ها فقط و فقط اسلام خواهی بوده و لا غیر و در حال حاضر خطری که آمریکا حس می کند جمهوری اسلامی نیست بلکه تفکر انقلاب و مقاومت است که در بین ملت ها به جریان افتاده است .

    وی گفت هدف دشمن ناامید کردن نوجوانان و جوانان به ملت است و این تا زمانی است که در کشور تفکر بسیجی حاکم نشود مشکل کشور حل نخواهد شد. و اینجا وظیفه همه است که با تفکر بسیجی گونه مقابل توطئه های دشمن بایستاند. و فرقی نمی کند که مسئول باشد یا رئیس جمهور و یا رئیس مجلس.

    از سال ۱۳۵۹ تا کنون همه ساله ۳۱ شهریور را مردم ایران با نام هفته دفاع مقدس که همزمان با آغاز جنگی نابرابر که آغازگرش عراق بود گرامی می دارند.

    ابتدای این نشست خبری همراه بود با خاطره بازی فرمانده سپاه نینوا گلستان از زمان جنگ، زمانی که همراه با بچه های اطلاعات عملیات جهت شناسایی منطقه برای انجام عملیات به منطقه رفته بودند که ناگهان مسیری در ارتفاعات نظرش را جلب می کند و برای اینکه منطقه را مورد بازرسی قبل از انجام عملیات قرار گیرد همراه با عده ای از بچه های اطلاعات عملیات به بالای ارتفاعات رفته که هنوز به یال ارتفاعات نرسیده به ناگهان متوجه بلند شدن ۳۰ نفر از نیروهای عراقی شده که چشم در چشم یک دیگر ایستاده بودند اما به خواست خداوند بدون اینکه دشمن بخواهد آنها را ببیند مجدد سرجایشان می نشینند. که این یکی از چندین هزار خاطراتی بود که خداوند باراها در احادیث گفته بین شما و دشمنانتان پرده ای خواهیم افکند که آنها حتی رو در روی شما هم که باشند قادر به دیدن شما نخواهند بود.

    نکته قابل تامل بازار کسب کار :

    با زنده نگه داشتن یاد و خاطرات انقلاب و دفاع مقدس از رخنه و نفوذ افکار دشمن که دوران شاه آنچنان خوب بود که هیچکس مشکلی نداشت جلوگیری کنید و اجازه ندهید که دشمن با ایجاد افکار پوچ و تحریف تاریخ ظلم های حکومت پهلوی را بر نگاه نسل امروز پوشانده و از آن بعنوان قدیس یاد کنند و انقلاب و دفاع مقدس را زیر سوال ببرند.

    پس با بازگو کردن و ساخت مستند های سینمایی و تولید کتاب های درسی و انتشار اخبار و وقایع آن روزگاران در رسانه ها بجای به فراموشی رفتن رشادتها و دلیری های آن زمان توسط متولیان امر و کسانی که از نزدیک جنایات و خیانت های آن زمان را دیده اند به این نسل بازگو کنند تا منجر به فراموشی و تحریف تاریخ توسط دشمنان نشویم.

    ما این انقلاب را به راحتی به دست نیاوردیم که به راحتی از دست اش بدهیم

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *