فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای طلا و زیورآلات به ارزش 20 میلیارد ریال و کشف 20 فقره سرقت در شهرکرد خبر داد.
×
×

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری
از دستگیری سارقان طلا در شهرکرد تا کشف تریاک و کالای قاچاق در لردگان

  • کد نوشته: 9204
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۲
  • ۰
  • فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای طلا و زیورآلات به ارزش 20 میلیارد ریال و کشف 20 فقره سرقت در شهرکرد خبر داد.
    از دستگیری سارقان طلا در شهرکرد تا کشف تریاک و کالای قاچاق در لردگان
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه ای طلا و زیورآلات به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و کشف ۲۰ فقره سرقت در شهرکرد خبر داد.

    از دستگیری سارقان طلا در شهرکرد تا کشف تریاک و کالای قاچاق در لردگان
    از دستگیری سارقان طلا در شهرکرد تا کشف تریاک و کالای قاچاق در لردگان

    منوچهر امان اللهی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات در شهرستان شهرکرد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران  پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ های بجا مانده، ۲ سارق را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

    وی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی فنی پلیس به ۲۰ فقره سرقت طلا و زیورآلات اعتراف و مقادیری طلا به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال از مخفیگاهشان کشف شد.

    امان‌الهی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

    وی همچنین از کشف یک محموله قاچاق در استان خبر داد و افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در خصوص جزییات این محموله توضیح داد: ماموران به ۲ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در محور “لردگان-بروجن” مشکوک و پس از هماهنگی قضائی، در یک عملیات موفق پلیسی آنها را متوقف کردند.

    وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها، انواع کالای قاچاق، شامل: ۶ هزار و ۳۸۲ ثوب البسه خارجی و ۲ هزار و ۳۴۰ دست ظروف چینی خارجی کشف و ۵ متهم را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

    امان الهی همچنین در خصوص ماموریت موفق دیگری که توسط نیروی انتظامی صورت گرفت تشریح کرد: پس از اخذ مجوز قضائی و انجام تحقیقات، پیرامون یک خودروی مشکوک در محور لردگان-بروجن، خودروی مذکور متوقف شد و در بازرسی اولیه ۲۰ کیلوگرم تریاک که جاسازی شده بود، کشف و ۲ قاچاقچی در این خصوص دستگیر شدند.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *