پس از زمین لرزه ۵.۲ ریشتری صبح امروز در مراوه‌تپه گلستان، پنج پس لرزه دیگر در این منطقه رخ داد که بزرگترین آنها ۳.۳ ریشتر بود.
×
×

وقوع ۵ پس لرزه دیگر در مراوه‌تپه

  • کد نوشته: 9548
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۵
  • ۰
  • پس از زمین لرزه ۵.۲ ریشتری صبح امروز در مراوه‌تپه گلستان، پنج پس لرزه دیگر در این منطقه رخ داد که بزرگترین آنها ۳.۳ ریشتر بود.
    وقوع ۵ پس لرزه دیگر در مراوه‌تپه
  • تبلیغ هدفمند

    پس از زمین لرزه ۵.۲ ریشتری در مراوه‌تپه گلستان، پنج پس لرزه دیگر در این منطقه رخ داد که بزرگترین آنها ۳.۳ ریشتر بود.

    وقوع 5 پس لرزه دیگر در مراوه‌تپه
    وقوع ۵ پس لرزه دیگر در مراوه‌تپه

    زلزله ۳٫۳ ریشتر در ساعت ۱۰:۰۵ در عمق ۱۰ کیلومتری رخ داده است.

    گفتنی است زلزله ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر ساعت ۹ و ۱۶ دقیقه صبح امروز شهرستان مراوه‌تپه در استان گلستان را لرزاند، این زمین لرزه در عرض جغرافیایی ۳۸.۰۹۴ و طول جغرافیایی ۵۵.۹۷۹ و در عمق ۱۰ متری از سطح زمین به وقوع پیوست.

    مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان دقایق بعد از وقوع زلزله اعلام کرد که براساس گزارشات اولیه دریافتی این زمین لرزه تاکنون خسارت جانی نداشته است.

    سیدرضا قادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: برق منطقه به دلیل اتصالی سیم‌های برق قطع شده و نیروها در حال رفع مشکل هستند.

    گفتنی است، تمامی تیم‌های امدادی و عملیاتی به مراوه‌تپه اعزام شدند و تمامی دستگاه‌ها در حالت آماده‌باش هستند.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: دو تیم ارزیاب و بالگرد جمعیت هلال احمر استان در حال اعزام به منطقه هستند و مجموعه هلال احمر شهرستان مراوه‌تپه نیز در آماده‌باش کامل و در حال ارزیابی از منطقه است.

    سیدرحیم میرکریمی گفت: در حال حاضر آخرین گزارش ارسالی از ترک خوردگی برخی منازل بخصوص در روستاها خبر می‌دهد و تیم‌های امدادی و ارزیابی برای گزارش تکمیلی در حال پایش منطقه هستند.

    لازم به ذکر است در لحظات ابتدایی پس از وقوع زلزله فرماندار مراوه‌تپه از ورود خسارت به چند دامداری در روستاهای این شهرستان گزارش داده است.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *