رئیس دانشگاه‌های پیام‌نور چهارمحال و بختیاری گفت: بدهی‌ دانشجویانی که به دلیل عدم توانایی در پرداخت شهریه به دانشگاه نمی‌آیند، بخشیده می‌شود.
×
×

رئیس دانشگاه‌های پیام‌نور چهارمحال و بختیاری
بخشش شهریه‌ عقب افتاده دانشجویان پیام‌نور

  • کد نوشته: 9572
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۵
  • ۰
  • رئیس دانشگاه‌های پیام‌نور چهارمحال و بختیاری گفت: بدهی‌ دانشجویانی که به دلیل عدم توانایی در پرداخت شهریه به دانشگاه نمی‌آیند، بخشیده می‌شود.
    بخشش شهریه‌ عقب افتاده دانشجویان پیام‌نور
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس دانشگاه‌های پیام‌نور چهارمحال و بختیاری گفت: بدهی‌ دانشجویانی که به دلیل عدم توانایی در پرداخت شهریه به دانشگاه نمی‌آیند، بخشیده می‌شود.

    علی‌رضا آبرود گفت: براساس دستورالعمل‌های وزارت علوم که برای کلیه‌ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ارسال شده، نحوه‌ برگزاری کلاس‌ها، اعم از درس‌های تئوری و نظری ترم جاری در دانشگاه پیام نور به صورت مجازی است، کلاس‌ها در نیم‌سال جاری به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود ولی احتمال دارد با کاهش آمار بیماران کرونا نیم سال دوم، کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

    رئیس دانشگاه‌های پیام‌نور چهارمحال و بختیاری درباره بخشودگی بدهی‌های گذشته دانشجویان به دانشگاه اظهار کرد: دانشجویانی که به دلیل عدم توانایی در پرداخت شهریه، ترم‌های متمادی است که به دانشگاه مراجعه نداشته‌اند، می‌توانند با تخفیف ۱۰۰ درصدی بدهکاری‌ها دوباره به دانشگاه بازگردند، البته لازم به ذکر است دانشجو نباید از تحصیل در دانشگاه انصراف داده باشد.

    بخشش شهریه‌ عقب افتاده دانشجویان پیام‌نور
    بخشش شهریه‌ عقب افتاده دانشجویان پیام‌نور

    وام ۲۰ میلیونی برای دانشجویان پیام نور

    وی همچنین در خصوص دانشجوهای در حال تحصیل خاطرنشان کرد: کلیه‌ دانشجوهای دانشگاه پیام نور می‌توانند با یک بار مراجعه به بانک‌ معرفی شده از طرف دانشگاه و دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۱/۴درصد، شهریه هشت ترم خود را پرداخت کنند، علاوه بر آن دانشگاه با صندوق برکت و با کمک و همدلی همکاران به دانشجویان بی‌بضاعت کمک‌های مالی می‌کند.

    آبرود در خصوص آمار دانشجویان جدیدالورود گفت: ظرفیت دانشگاه چهار هزار نفر در سال است که امسال پیش‌بینی می‌شود ۷۰درصد ظرفیت دانشگاه، یعنی حدود سه هزار نفر دانشجوی جدید چه به صورت پذیرفته‌شدگان کنکور و چه به صورت ثبت‌نام بدون آزمون، داشته باشیم.

    رئیس دانشگاه‌های پیام‌نور چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نحوه نمره‌دهی اساتید به صورت یکسان و هماهنگ و با سنجش استاندارد نمره‌دهی‌ها در قالب آزمون پایان‌ترم از طریق اپلیکیشن پیام‌من (که مختص دانشگاه پیام نور است)، انجام می‌شود.

    وی در ادامه در رابطه با رتبه استان در بین دانشگاه‌های پیام‌نور کشور افزود: دانشگاه‌ها در بخش‌های مختلف مانند فرهنگی، ورزشی، آموزشی، اقتصادی و… رتبه‌بندی می‌شوند، در چند سال اخیر در جشنواره‌هایی که بین دانشگاه‌های کشور برگزار شده ما جزو سه استان برتر کشور بوده‌ایم، که در مقایسه با استان‌های بزرگی مثل تهران، اصفهان، شیراز و آذربایجان شرقی، افتخار بزرگی است، در حوزه‌ ورزشی هم در طی چهار سال گذشته همیشه رتبه‌ ما تک‌رقمی بوده است.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *