×
×

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری
ایجادزیرساخت بااعتباری بالغ بر۳۰میلیاردتومان درشهرک‌های صنعتی

  • کد نوشته: 9734
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۷
  • ۰
  • حمیدرضا فلاح- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نیمه نخست امسال هزینه شد.
    ایجادزیرساخت بااعتباری بالغ بر۳۰میلیاردتومان درشهرک‌های صنعتی
  • تبلیغ هدفمند

     حمیدرضا فلاح- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نیمه نخست امسال هزینه شد.

    حمیدرضا فلاح افزود: این مبلغ صرف ایجاد خیابان، زیرسازی معابر، شبکه توزیع آب، برق، گاز و تصفیه‌خانه فاضلاب شده است.

    وی ادامه داد: این مبلغ تا پایان سال به ۶۰ میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند که در مقایسه با سال‌های گذشته از جهش بالایی برخوردار است.

    به گفته وی، هزینه زیرساخت نیمه نخست امسال به اندازه مجموع هزینه سال گذشته و سه برابر اعتبار تخصیص یافته به این بخش در سال ۹۷ است.

    ایجاد زیرساخت با اعتباری بالغ بر۳۰میلیارد تومان درشهرک‌های صنعتی
    ایجادزیرساخت بااعتباری بالغ بر۳۰میلیاردتومان درشهرک‌های صنعتی

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری همچنین از واگذاری ۸۰ هکتار زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و اظهار داشت: این میزان زمین در قالب ۱۲۰ فقره قرارداد به متقاضیان واگذار شده که با توجه به شرایط کنونی و شیوع کرونا در تاریخ شرک شهرک‌های صنعتی استان بی‌نظیر است.

    فلاح خاطرنشان کرد: این در حالی است که طبق هدفگذاری انجام شده امسال در مجموع باید ۵۰ هکتار زمین از شهرک‌های صنعتی واگذار می‌شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *