×
×

استاندار مرکزی:
رفع مشکل زمین‌های پلاک۸۴ساوه به طورموقت

  • کد نوشته: 9766
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۷
  • ۰
  • «سیدعلی آقازاده»- استاندار مرکزی گفت: مشکل زمین‌های پلاک ۸۴ ساوه با تصمیم شورای تامین استان و شهرستان ساوه به طور موقت حل شده و مالکان دارای سند، می‌توانند نسبت به انجام فرآیند اداری اقدام کنند.
    رفع مشکل زمین‌های پلاک۸۴ساوه به طورموقت
  • تبلیغ هدفمند

    «سیدعلی آقازاده»- استاندار مرکزی گفت: مشکل زمین‌های پلاک ۸۴ ساوه با تصمیم شورای تامین استان و شهرستان ساوه به طور موقت حل شده و مالکان دارای سند، می‌توانند نسبت به انجام فرآیند اداری اقدام کنند.

    «سیدعلی آقازاده» پس از پایان نشست مشترک شورای تامین استان مرکزی و شهرستان ساوه که برای بررسی مشکلات زمین های پلاک ۸۴ ساوه تشکیل شد، گفت: در این نشست قرار شد که رئیس دادگستری شهرستان ساوه گزارشی از وضعیت این اراضی و بررسی سوابق این زمین‌ها در ۸۰ سال اخیر و به خصوص چهار دهه گذشته ارائه کند تا بر اساس آن بررسی‌های بیشتر را در این زمینه انجام دهیم.

    وی اظهار داشت: در نشست امروز شورای تامین استان و شهرستان ساوه موافقت شد که صاحبان آن سه و نیم هکتاری که اسنادشان از سوی دولت صادر و هنوز تفکیک شده است، نسبت به انجام امور اداری مرتبط از قبیل خرید، فروش، مراجعه به دستگاه‌های خدماتی از قبیل آب، برق و گاز و همچنین شهرداری اقدام کنند.

    رفع مشکل زمین‌های پلاک۸۴ساوه به طور موقت
    رفع مشکل زمین‌های پلاک۸۴ساوه به طورموقت

    استاندار مرکزی گفت: این تصمیم شامل همه مالکان چه آنهایی که اقدام به ساخت واحدهای خود کرده اند و چه افرادی که هنوز ساخت و سازی انجام نداده اند، می شود.

    به گفته آقازاده، این تصمیم گیری موقتی بوده و پیگیری و رفع موارد حقوقی و قانونی پلاک ۸۴ همچنان در دستور کار مراجع استانی و شهرستان ساوه قرار دارد.

    زمین های موسوم به پلاک ۸۴ ساوه در شهرک علوی واقع در شمال شهر قرار دارد که بروز پاره‌ای مشکلات حقوقی مایه نگرانی مالکان این اراضی شده است و پیش تر هم رئیس دادگستری شهرستان ساوه بر محفوظ بودن حقوق صاحبان این زمین ها تاکید کرده بود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *