سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از انجام یک‌هزار و ۹۶۱ عملیات آتش‌نشانی طی نیمه نخست سال خبر داد و گفت: همایش روز آتش‌نشان در ایستگاه ۱۹ برگزار می‌شود.
×
×

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان
همایش روز آتش‌نشان در ایستگاه ۱۹برگزار شد

  • کد نوشته: 9785
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۷
  • ۰
  • سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از انجام یک‌هزار و ۹۶۱ عملیات آتش‌نشانی طی نیمه نخست سال خبر داد و گفت: همایش روز آتش‌نشان در ایستگاه ۱۹ برگزار می‌شود.
    همایش روز آتش‌نشان در ایستگاه ۱۹برگزار شد
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از انجام یک‌هزار و ۹۶۱ عملیات آتش‌نشانی طی نیمه نخست سال خبر داد و گفت: همایش روز آتش‌نشان در ایستگاه ۱۹ برگزار می‌شود.

    وحید علی‌ضمیر ضمن گرامیداشت ۷ مهرماه روز آتش‌نشان با اشاره به برنامه‌های روز آتش‌نشان در همدان اظهار کرد: هفتم مهرماه برای ادای احترام به جانفشانی و خدمات فداکارانه آتش‌نشانان به نام روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نامگذاری شده است.

    وی با بیان اینکه به منظور تجلیل از تلاش‌های ایثارگرانه آتش‌نشانان برنامه‌های ویژه‌ای برای این روز تدارک دیده شده است افزود: کوهپیمایی و صعود گروهی آتش‌نشانان به قله الوند نخستین برنامه امسال بود که روز جمعه برگزار شد.

    سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه اهدای خون آتش‌نشانان دومین برنامه امسال در آستانه روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی است تصریح کرد: این برنامه امروز با حضور ۲۰ آتش‌نشان در سازمان انتقال خون انجام شد.

    وی از برگزاری همایش گرامیداشت روز آتش‌نشان در ایستگاه شماره ۱۹ آتش‌نشانی خبر داد و گفت: این برنامه صبح روز دوشنبه هفتم مهرماه با حضور آتش‌نشانان و تعدادی از مسئولان ارشد شهرستان برگزار می‌شود.

    همایش روز آتش‌نشان در ایستگاه ۱۹برگزار شد
    همایش روز آتش‌نشان در ایستگاه ۱۹برگزار شد

    سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان رژه ناوگان خودرویی در سطح شهر را از دیگر برنامه‌های روز آتش نشان عنوان کرد و افزود: این مراسم بعد از طی مسیر مشخص شده در باغ بهشت همدان به پایان می‌رسد و در ادامه آتش‌نشانان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ آنان ادای احترام خواهند کرد.

    وی با اشاره به اینکه همه ساله در آستانه هفتم مهرماه از آتش‌نشانان و
    خانواده‌های شهدای آتش‌نشان تجلیل می‌شود تصریح کرد: امسال علاوه بر برنامه‌های فوق از همسران و خانواده‌های آتش‌نشانان نیز به پاس تلاش‌ها و همراهیشان با فرشتگان نجات تجلیل و قدردانی می‌شود.

    علی ضمیر از نامگذاری یک ایستگاه آتش‌نشانی به نام چهارمین آتش‌نشان شهید خبر داد و افزود: در مراسم بزرگداشت روز آتش‌نشان امسال ایستگاه شماره ۱۶ آتش‌نشانی همدان به نام آتش‌نشان شهید حیدر گوران مزین می‌شود.

    وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان افتخار تقدیم ۴ شهید بر تارک سازمان خود دارد خاطرنشان کرد: سه شهید بزرگوار در جنگ تحمیلی و آتش‌نشان حیدر گوران سال ۸۷ در جریان عملیات اطفای حریق در بلوار ملت به فیض شهادت نائل آمده‌اند.

    انجام بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ عملیات توسط آتش‌نشانان همدان در ۶ ماهه نخست سال 

    سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش‌نشانان همدان از شروع سال تا پایان شهریور ماه یک‌هزار و ۹۶۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات و احتیاط حریق و حوادث انجام دادند.

    وی با بیان اینکه از آغاز سال تا پایان شهریورماه ۸۰ هزار و ۵۵۳ تماس(میانگین روزانه ۴۳۶ تماس) با سامانه ۱۲۵ همدان برقرار شده است.

    علی ضمیر یادآور شد: از این تعداد تماس یک‌هزار و ۶۴۹ مورد منجر به عملیات شده، ۵ هزار و ۳۶۶ مورد جهت راهنمایی و مشاوره، ۸ هزار و ۹۸۸ تماس اشتباه و متاسفانه ۱۵ مورد اعلام حریق کذب و ۶۴ هزار و ۲۲۸ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

    وی با بیان اینکه از یک‌هزار و ۹۶۱ عملیات انجام شده، یک‌هزار و ۲۶۳ مورد مربوط به عملیات‌های اطفاء حریق بوده است، اظهار کرد: ۷۱۸ عملیات امداد و نجات و ۱۵ عملیات اطفای حریق حاصل تلاش آتش‌نشانان شهر همدان در ۶ ماه گذشته بوده است.

    سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به انجام ۴۸ مورد پایش سطح ایمنی اماکن مختلف خاطرنشان کرد: طی ۶ ماه نخست سال ۶۲۲ مورد پروانه و دستورالعمل ایمنی و ۲۴۶
    مورد پایانکار و تائیدیه ایمنی برای ساختمان‌ها صادر شده است.

    وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان ۱۰ ایستگاه عملیاتی فعال در سطح شهر همدان دارد افزود: ۲۰۱ نیروی عملیاتی و اداری در قالب سه شیفت کاری در تمام ساعات شبانه‌روز در ایستگاه‌های ده‌گانه مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *