×
×

وکلای مردم درشهرروستا پاسخگوباشند

  • کد نوشته: 20934
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به زودی شاهد رقابت گسترده دو انتخاب بزرگ در ایران خواهیم بود یکی انتخابات ریاست جمهوری که انتخابش سرنوشت کشور را در بر خواهد داشت و می طلبد هوشیارتر از هر زمان دیگر در این شرایط عمل کرد و دیگری انتخابات شورای شهر و روستا است که انتخابش سرنوشت شهر روستای محل سکونت را در بر خواهد گرفت لذا لازم است که موکلین این وکلا در انتخاب وکلای شان بیش از بیش حساس بوده و فریب ظاهر و ظواهر و شعارها و وعده های رنگینی که هر دو از آستین و جیب خود برای جلب نظر بیرون می آورند تا بتوانند رای مورد نظر جهت انتخاب شدن را کسب کنند بیاورند.
    وکلای مردم درشهرروستا پاسخگوباشند
  • تبلیغ هدفمند

    مردم ایران کمتر از شش ماه دیگر باید به پای صندوق های رای روند صندوق های که با انداختن رای خود در آن می بایست روند ۴ سال مدیریت و خدمات شهری خود را به آن بسپارند خدماتی که در آن می توان شاهد شکوفایی هر شهر و روستا و در نهایت استان و کشور در جهت جذب گردشگر و ورود سرمایه به آن بود.

    وکلای مردم درشهرروستا پاسخگوباشند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به زودی شاهد رقابت گسترده دو انتخاب بزرگ در ایران خواهیم بود یکی انتخابات ریاست جمهوری که انتخابش سرنوشت کشور را در بر خواهد داشت و می طلبد هوشیارتر از هر زمان دیگر در این شرایط عمل کرد و دیگری انتخابات شورای شهر و روستا است که انتخابش سرنوشت شهر روستای محل سکونت را در بر خواهد گرفت لذا لازم است که موکلین این وکلا در انتخاب وکلای شان بیش از بیش حساس بوده و فریب ظاهر و ظواهر و شعارها و وعده های رنگینی که هر دو از آستین و جیب خود برای جلب نظر بیرون می آورند تا بتوانند رای مورد نظر جهت انتخاب شدن را کسب کنند بیاورند.

    لذا می طلبد مردم افرادی را انتخاب و برگزینند که زندگیشان در مسیر راهی باشد که فرمانده سپاه قدس و رئیس جمهور رجایی و باهنر داشتند باشد و همچون آنها زیسته باشد و دلسوز و غم خوار مردم باشند تا اینکه به دنبال جاه و مقام و ماشین آنچنانی طوری باشند که اگر نیازمندی شب را به شکم گرسنه خواست بخوابد از فرط نگرانی و دلواپسی پب را بخواب نرود و به دنبال او برای رفع نیازش همچون مولا علی (ع) بگردد.

    حال باید دید که در طی این چهار سال گذشته نماینده های که در زمان انتخابات با در دست داشتن وعده و عیدهای فراوان در ستادهای انتخاباتی خود تا چه اندازه در جهت رفع مشکلات شهروندان که وکلای آنان در شوراها هستند را انجام داده اند آیا موکلین آنها از نوع عملکردشان راضی بوده اند یا خیر؟

    هر چند براساس گزارشات رسیده یکی از شهرهای بزرگ کشور این وکلا به جای خدمات به موکلین خود در حال خدمات رسانی به افرادی بودند که موجب رضایت جیب آنها شده بود که در نهایت در این ماه های پایانی منجر به انحلال کامل آن شد و مدیریت آن به دست فرمانداری شهر سپرده شد.

    مردم می خواهند بدانند که شوراهای شهرشان همان افرادی که با انتشار تصاویر و مطالب متنوع و شعار های رنگین و وعده های شیرین در جهت شکوفایی و رونق شهرشان در زمان انتخابات در هر خانه ای را می زدند و بدون در نظر گرفتن شان و منزلت طرف، پا به خانه وی می گذاشتند و همسفره وی حتی یک استکان چای می شدند تا بتوانند رای او و خانواده اش را برای خود جذب کننذ می رفتند، در این مدت برایشان چه کرده اند.

    در این بین عده ای نیز با حمایت شهردار وقت و نصب تصاویرشان در بهترین نقطه از شهر موجب شد تا از ظرفیتی که شهردار برای خود در نگاه مردم بر اساس خدماتی که در طی مدت خدمتش داده استفاده کنند و پای رقیبان خود را از صحنه انتخابات کوتاه نمایند.

    آنهای که در این صحنه از انتخابات دست به هر کار زدند که بتوانند کرسی های شوراها را در جای جای کشور به خود اختصاص دهند تا علاوه بر ایجاد یک رزومه برای آینده خود بتوانند از حق امضاهای که دارند به جای خدمت به موکلین خود در جهت منفعت جیب شان از آن استفاده کنند.

    آری همان های که بعد از انتخاب شدن بدون در نظر گرفتن کلید شانس خود را به یک باره به دور انداخته و چند صبای شهر را بدون شهردار رها کرده و امضای شان را مشخص نیست برای کی و کجا هزینه کرده اند و انتظار می رود برای مشخص شدن هزینه کرد این امضاها در این روزهای پایانی پاسخگوی موکلین خود باشندو موکلین نیز به دنبال جوابی روشن و قانع کننده هستند.

    هر چند از نگاه این موکلین پوشیده نیست که وکلای آنان در برخی از شهرها اقدام به خدمات ارزنده ای همچون احداث آبشار صخره ای و یا به دنبال ایجاد شهربازی مدرن و یا اینکه احداث مکانی برای نصب سورتمه نمودند که جا دارد از تلاش آنها بابت این تلاشها تقدیر نمود.

    اما سوال اینجاست؟ که چند درصد از مردم شهرشان توانایی استفاده از این شهربازی و سورتمه را دارند شهربازی و سورتمه ای که با هزینه میلیارد دلاری در حال احداث است آیا مردم شهرشان قادرند از آن بهره مند شوند؟

    سوال دیگری که در اینجا از نگاه موکلین مطرح است نتیجه و ثمره خواهرخواندگی شهر چینی سرانجامش به کجا رسید و چه تغییر به جز انجام هزینه و خرج آن در جهت سفر به این شهر چینی برای شهر و مردمش داشته است.

    مگر نه آنکه رهبر فرزانه انقلاب بارها و بارها در سخنانشان گفته اند اگر به دنبال نوآوری و شکوفایی هستید همه را به یکباره در دنیای ایران می توان یافت و در اختیار داشت.

    سوال دیگر که در ذهن شهروندان مطرح است آیا این وکلای شهر و روستا دوران بچگی خود را فراموش نموده اند دورانی که همپای هم سن وسال های خود در پارک های کودک به دنبال یک دیگر از این وسیله بازی به وسیله دیگر می دویدند و تا عمو چرخ و فلک را می دیدند سر از پا نمی شناختند و با سرعت به نزد وی می رفتند تا که عمو چند دقیقه آنها را در چرخ و فلک به دور خود در آسمان کوجه شان می چرخاند.

    موکلین این وکلا می خواهند در این چند صبای باقی مانده در کنار اینکه موکلین شان به دنبال احداث شهربازی و سورتمه هستند کودکی شان را نیز به یاد بیاورند و آن فضای دلنشینی که همراه با خانوداه به پارک و شهر بازی می رفتند و بچه ها برای گردش و تفریح به محض رسیدن به آن دست از پا نمی شناختند و تا زمان برگشت با دوستان و هم سن وسالهای شان از این وسیله به آن وسیله می دویدند با یکدیگر دعوا می کردند ومسابقه می دادند مسابقه ای که چه کسی می تواند از آن سرسره ۳ متری با زاویه تند ۶۰ الی ۷۰ درجه پایین بیاید یا اینکه چه کسی می تواند دیگری را بر روی الاگلنگ بیشتر بالا نگه دارد و یا بر روی تاپ چه کسی می تواند بیشتر ین ارتفاع را بالا برود  و یا اینکه کدامشان می توانند بر روی گردونه ای که به دور خود می گردد زملن بیشتری را تحمل کنند را یاد شان بیاید که زمان برگشت بزرگترها چگونه آنها را به خانه باز می گردداند.

    حال اینکه احداث شهربازی مدرن آیا می تواند مورد استفاده قشر متوسط جامعه شهری  و منطقه واقع شود یا فقط برای افرادی خاص همچون بالنی که سرنوشتش نامعلوم است خواهد شد.

    سوال دیگری که موکلین از وکلای خود دارند سوالی است که با حفظ امنیت خانواده ارتباط دارد امضا وکلای شان تا چه اندازه برایشان مثمر ثمر بوده آیا به اندازه آلونکی که یک خانواده فقیر بتواند روز وشب را از پس گرما و  سرما گذران به آن پناه ببرد  بوده است یا صرفا برای سرمایه داری که در حاشیه رودخانه اقدام به احداث برجی چند طبقه و صرفا با پرداخت هزینه آن امضا خرج شده است.

    سوال دیگری که لازم است وکلا پاسخ آن را به موکلین خود بدهند این است که سد معبر برای کی هست و برای که نیست اگر زمانی که در حال عبور و مرور در سطح شهر هستید و کمی به بنرهای که بر سر چهارراه ها نصب شده نگاهی بیاندازید خواهید که بر روی آن چه نوشته شده است آیا پیگیر آن شده اید که فقط برای ضعفا اجرا نشود و برای افراد غنی …

    سوال دیگر اینکه وکلای مردم باید پاسخگوی آن باشند این است که چقدر در جهت رفع مشکلات عمومی موکلین خود قدم نهاده اید موکلینی که تا دیروز با هر سر وضعی به سراغشان می رفتید دستشان را در دستتان می فشوردید  و آنها را در آغوش می گرفتید بعد از برگزیده شدن چگونه از آنها در اتاق کارتان پذیرایی کردید آیا همانگونه که قبل از انتخاب شدن آنها را می پذیرفتید طی این چند سال هم همانگونه عمل کردید.

    سوال دیگر که می بایست پاسخ آن را وکلای شهر به موکلین خود دهند این است که تا چه اندازه برای پیشرفت و آبادنی محل سکونت خود اقدام نمودید.

    سوال دیگر اینکه چرا تا زمانی که بوی انتخابات به مشام می رسد شهرها و روستاها و گاها محورهای مواصلاتی شروع می کنند به تغییر و تحول و هر کی به دنبال سبقت گرفتن از دیگری برای دیده شدن است اما به محض عبور از این زمان دیگر آبادانی برای چهار سال پشت دیوارهای پوشیده شده از قانونی که صرفا برای کاغذ نوشته شده پنهان می شود و فقط زمانی از پشت آنها بیرون می آید که بخواهد برایش هزینه ای صورت گیرد.

    سوال دیگر اینکه مگر نه آن که وقتی شهروندی طبق قانون شهرداری ها در قبال اماکن عمومی مسئول است همانگونه نیز شهرداری ها در قبال مردم و شهروندان مسئول هستند و اگر خسارتی به شهروندی وارد شود باید هزینه آن را پرداخت کنند و مسئول رسیدگی به این موضوع قطعا وکلای هستند که بعنوان نمایندگانی خواهند بود که بر کرسی های هر روز تغییر یافته شورای شهر هستند.

    پیشنهاد می شود  وکلای مردم در شهر روستا طی این چند ماه باقی مانده و فارغ از هر گونه هیاهوی انتخاباتی که کاندیداهای آینده به دنبال تصاحب آن هستند به دنبال محقق کردن بخش کوچکی از انتظارت موکلین خود در کنار پروژه های بزرگی همچون احداث شهربازی مدرن، شهر سورتمه و یا نصب تله کابین باشند و با این کار یاد و خاطره دوران کودکی شان را زنده کنند.

    و در کنار این مانع از هر گونه اقدام خشونت آمیز  مامورین شهرداری در جهت خانمان سوز کردن خانواده ای به خاطر نداشتن سرمایه جهت گرفتن مجوز احداث بنا اقدام به ساخت  سرپناهی ناامن برای خود و خانواده شان کرده اند به جای تخریب آن سرپناه ناامن آن برایش امن کرده و در کنار آن به دنبال جلوگیری و ممانعت از احداث مکانهای که در آینده احتمال جبرانش به مراتب سخت تر آن آلونک است نمایند و امضای شان را اینگونه خرج نکنند.

    پیشنهاد می شود که وکلای مردم به جای راه اندازی شوهای تبلیغاتی بیشتر به دنبال عمل همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشند چرا که ایشان فارغ از هر گونه شعار و شوی تبلیغاتی به دنبال ایجاد آرامش در دل شهروندانش بود و نگاهش برای دشمن خشم آلود و برای مظلوم معصومتر از یک کودک بود و عمل را پیشتاز شعار در زمره کار وظیفه خود می دانستند.

    همانطور که می دانید و می دانیم سوال های بیشماری را وکلا باید به موکلین خود پاسخ دهند و چراهای زیادی هست که قبل از اتمام دوره وکلات خود و قبل از شرکت در دوره جدید انتخابات باید به آن پاسخ دهند و از هر گونه تفره اجتناب داشته باشند.

    سوالات بسیاری در ذهن موکلینی است که در قبال مسئولیتی که به گردن وکلای خود در شورای های اسلامی شهرها و روستاها سپرده اند هر چند این سوال ها را در بخش وسیع تر و گسترده تر  است که می بایست نمایندگان  مجلس شورای اسلامی نیزپاسخگوی آن باشند سوالاتی که با آینده و زندگی آرام و ساده می تواند در پیش باشد نمایندگی که در طی ۴ سال گذشته سرنوشت موکلین شان را برعهده داشتند و هم اکنون نیز برخی هایشان با اعتماد دوباره موکلین خود همچنان بر کرسی های سبز مجلس تکیه زده انده و برخی دیگر خیر .

    همانطور که همه می دانیم در کمتر از ۶ ماه دیگر دو انتخاب را مردم ایران باید بار دیگر و به پاس حراست از خون شهدا و امنیت کشورشان و پاسخی داندان شکن به دشمنان تا دندان مسلح قسم خودره خود بدهند تجربه کنند و آن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرو روستا است که هر کدام برای خود دارای نقش و اهمیت بسیاری است.

    که در این شماره صرفا در ارتباط با پیراموان برخی از وظایف وکلای ملت در شورای اسلامی شهر و روستاهای کشور پرداختیم و در شماره های بعد قطعا با همراهی و ارسال سوالاتی که شهروندان نسبت به انتظاراتشان از رئیس جمهور آینده دارند را منتشر خواهیم نمود لذا شهروندان می توانند از طریق شماره ۰۹۱۱۷۶۷۴۴۹۷ واتس آپ و یا ایمیل Bazarkasbkaronline@gmail.com  اقدام به ارسال سوالات و  نکته نظارت و انتقادات سازنده خود نمایند .

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *