×
×

توقف تراکتور مقابل استقلال

  • کد نوشته: 21026
  • ۱۳۹۹-۱۰-۳۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، دیدار تیم های تراکتور و استقلال روز دوشنبه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام(ره) تبریز آغاز شد.
    توقف تراکتور مقابل استقلال
  • تبلیغ هدفمند

    تیم تراکتور تبریز از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم استقلال تهران شد.

    توقف تراکتور مقابل استقلال

    توقف تراکتور مقابل استقلال
    توقف تراکتور مقابل استقلال

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، دیدار تیم های تراکتور و استقلال روز دوشنبه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام(ره) تبریز آغاز شد.

    در نیمه نخست این بازی بازیکنان هر ۲ تیم برای دست یافتن به گل اول تلاش های زیادی از خودشان به نمایش گذاشتند ولی این تلاش ها نتیجه بخش نبود، دقیقه ۳۸ این دیدار شیخ دیاباته با مهار پاس به عقب مسعود شجاعی کاپیتان تراکتور صاحب توپ شده و با یک حرکت زیبا در داخل محوطه جریمه دروازه اخباری را باز کرد تا تیم استقلال با نتیجه یک بر صفر به رختکن برود.

    با شروع نیمه دوم بازیکنان تراکتور برای به تساوی کشاندن بازی رو به جلو بازی کردند و در دقیقه ۴۸ مسعود شجاعی توانست وارد محوطه جریمه شود که با خط دفاعی استقلال روبرو شد و نتوانست گلزنی کند. 

    دقیقه ۶۰ بازی مهدی قایدی دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا استقلال با اختلاف ۲ گل پیش بیافتد.

    پس از چهار دقیقه شیخ دیاباته از تعلل خط دفاعی تراکتور استفاده کرده و گل سوم استقلال را زد.

    بعد از دریافت گل سوم مسعود شجاعی سه تعویض پشت سر هم انجام داد تا نتیجه بازی را تغییر دهد و با این رویکرد دقیقه ۸۰ محمد عباس زاده توانست دروازه مظاهری را باز کند تا نتیجه بازی را به ۳ بر یک تغییر دهد.

    دقیقه ۸۳ عباس زاده با یک شوت محکم دروازه استقلال را به خطر انداخت که با عکس العمل دیدنی مظاهری به بیرون رفت.

    تیم تراکتور با ترکیب محمدرضا اخباری، میثم تیموری(احسان حاج صفی)، وفا هخامنش، هادی محمدی(محمدرضاخانزاده)، میلاد فخرالدینی(اشکان دژاگه)، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان(اوکاشه حمزویی)، سعید مهری(محمد قادری)، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی و محمد عباس‌زاده مقابل استقلال صف آرایی کرد.

    همچنین تیم استقلال با ترکیب رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند(سیاوش یزدانی)، محمد دانشگر، محمد نادری(متین کریم زاده)، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان(فرشید اسماعیلی)(بابک مرادی)، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری در مصاف با تراکتور وارد میدان شد.

    تیم داوری این بازی را بیژن حیدری به عنوان داور وسط، حسن ظهیری و سید یعقوب حجتی  کمک های حیدری، محمد رضا مدیر روستا داور چهارم، کوپال ناظمی و مرتضی منصوریان داور پشت دروازه و حسن کامرانی‌فر به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
     

    در طول بازی سعید مهری از تیم تراکتور و مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، محمد نادری از تیم استقلال کارت زرد گرفتند.

     شجاعی از اعضای فنی تراکتور در این بازی به دلیل اعتراض بیش از حد به رای داور کارت زرد دریافت کرد.

    تیم تراکتور با شکست ۳ بر یک مقابل استقلال با ۱۶ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماند و تیم استقلال با ۱۹ امتیاز به صدر جدول صعود کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *