×
×

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم
نبردجانانه بازیکنان پارس جنوبی برابرشهرداری آستارا

  • کد نوشته: 21036
  • ۱۳۹۹-۱۰-۳۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، فرزاد آشویی روز دوشنبه پس از برد سه بر یک تیمش برابر شهرداری آستارا در جمع خبرنگاران افزود: در دیدار امروز بازیکنان پارس جنوبی جم یکی از بهترین‎ بازی‌های خود تا به اینجای فصل را به نمایش گذاشتند.
    نبردجانانه بازیکنان پارس جنوبی برابرشهرداری آستارا
  • تبلیغ هدفمند

     مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازیکنان این تیم در برابر شهرداری آستارا تلاش جانانه‎ای داشتند و سخت‎کوشی آنها در برابر حریف قابل تقدیر و ستایش است.

    نبردجانانه بازیکنان پارس جنوبی برابرشهرداری آستارا

    نبردجانانه بازیکنان پارس جنوبی برابرشهرداری آستارا
    نبردجانانه بازیکنان پارس جنوبی برابرشهرداری آستارا

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، فرزاد آشویی روز دوشنبه پس از برد سه بر یک تیمش برابر شهرداری آستارا در جمع خبرنگاران افزود: در دیدار امروز بازیکنان پارس جنوبی جم  یکی از بهترین‎ بازی‌های خود تا به اینجای فصل را به نمایش گذاشتند.

    وی بیان کرد: با توجه به تمرین‎های خوبی که از سوی بازیکنان انجام شده بود کسب پیروزی قاطع برابر شهرداری آستارا قابل پیش بینی بود.

    آشوبی ادامه داد: چنانچه بازیکنان در زدن ضربه آخر دقت بیشتری داشتند شادی تیم پارس جنوبی برای کسب پیروزی برابر نماینده آستارا بیشتر می‎شد.

    وی اظهار کرد: با این حال گل نشدن موقعیت‎‌های خطرناک از سوی بازیکنان چیزی از ارزش‎‏های آنان کم نخواهد کرد و این خاصیت فوتبال است که تمام موقعیت‎ها منجر به گل نشود و امید است با همت بازیکنان این رویه برای بازی‎های آینده به کمترین میزان برسد.

    آشوبی گفت: باید از بازی خوب و جوانمردانه شهرداری آستارا نیز یاد کرد که تنها به فکر بازی فوتبال بودند و این مهم بسیار ارزشمند بود.

    وی افزود: امسال شرایط لیگ به دلیل شیوع کرونا متفاوت از سال‏‌های گذشته است و در نبود هواداران تفاوتی بین بازی‏‌های خانگی و خارج از خانه وجود ندارد و این شرایط منجر شده تا ماراتنی نفس‌گیر در لیگ یک رقم بخورد.

    تیم فوتبال پارس جنوبی جم با این برد ۱۷ امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و تیم شهرداری آستارا نیز با این شکست ۱۵ امتیازی باقی ماند و به رده هشتم جدول سقوط کرد.

    تیم پارس جنوبی جم در هفته یازدهم در خارج از خانه به مصاف نود ارومیه می‌رود و شهرداری آستارا نیز در خانه با تیم ملوان بندر انزلی دیدار می‌کند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *