×
×

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس
سال آینده گنبدکاووس باکمبودمعلم مواجه می‌شود

  • کد نوشته: 21165
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین کمال الدین نظرنژاد روز سه‌شنبه در همایش تجلیل از اعضای شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس اظهار امیدواری کرد که این مشکل از طریق جذب نیروهای شرکتی برطرف شود.
    سال آینده گنبدکاووس باکمبودمعلم مواجه می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت که این شهرستان در سال تحصیلی آینده با کمبود ۴۰۰ نیروی معلم در مقطع ابتدایی و برخی دروس متوسطه دوره اول و دوم از جمله الهیات، معارف، علوم اجتماعی، تربیت بدنی و هنر مواجه می‌شود.

    سال آینده گنبدکاووس باکمبودمعلم مواجه می‌شود

    سال آینده گنبدکاووس باکمبودمعلم مواجه می‌شود
    سال آینده گنبدکاووس باکمبودمعلم مواجه می‌شود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین کمال الدین نظرنژاد روز سه‌شنبه در همایش تجلیل از اعضای شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس اظهار امیدواری کرد که این مشکل از طریق جذب نیروهای شرکتی برطرف شود.

    آموزش و پرورش شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان حدود ۸۵ هزار دانش آموز دارد.

    وی در ادامه به فرارسیدن دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: در این ایام درمانگاه تخصصی فرهنگیان این شهرستان برای استفاده چهار هزار و ۱۰۰ فرهنگی شاغل و افزون بر چهار هزار بازنشسته فرهنگی گنبدکاووس با حضور هشت پزشک متخصص در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

    وی افزود: همچنین در دهه فجر امسال ۹ واحد آموزشی با ۵۶ کلاس درس که با مشارکت نیکوکاران این شهرستان احداث شده است به بهره‌برداری می‌رسد.

    نظرنژاد گفت: باوجود شیوع کرونا درسال تحصیلی گذشته دانش آموزان گنبدکاووس در مسابقات علمی و آموزشی، پرورشی، فرهنگی و ورزشی موفق به کسب مقام‌های برتر استانی و کشوری شدند که قبولی حدود ۷۰ نفر از آنها در رشته‌های پزشکی، ورود ۴۷ نفر به دانشگاه فرهنگیان، کسب رتبه ۴۳ کشوری و اول استانی در قبولی امتحانات نهایی و عضویت ۱۲ نفر از دانش آموزان شهرستان در شورای‌های دانش آموزی گلستان بخشی از این موفقیت‌ها است.

    مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس همچنین گفت: درحال حاضر ۸۱ درصد از جمعیت تقریبی ۸۴ هزار نفری دانش آموزان این شهرستان عضو سامانه شاد هستند و بقیه نیز به سبب دسترسی نداشتن به اینترنت یا نداشتن گوشی تلفن یا تبلت از درس نامه‌های تدوین شده و شبکه آموزش استفاده کرده و یا با حضور در مدرسه مشغول تحصیل هستند.

    وی پیشنهاد کرد که برای آن دسته از دانش آموزانی که به سبب نداشتن گوشی یا تبلت نمی‌توانند از فرایند آموزشی استفاده کنند، از طریق بانک‌ها با هماهنگی مدیران مدارس، تسهیلات قرض الحسنه به خانواده‌ها پرداخت شود.

    امام جمعه گنبدکاووس نیز دراین همایش با قدردانی از تلاش مجموعه دست اندکاران آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان این شهرستان، گفت: برای کسب موفقیت بیشتر در همه حوزه‌ها، باید حفظ و تقویت روحیه معنوی و انقلابی مردم مورد توجه قرار گیرد.

    حجت الاسلام محمود ترابی همچنین پیشنهاد کرد با توجه به ظرفیت‌های خوب نظام تعلم و تربیت گنبدکاووس و مرزی بودن این شهرستان و قرابت فرهنگی آن با کشورهای آسیای میانه، چند دبیرستان بین المللی در گنبدکاووس احداث شود.

    همچنین فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه از رویکرد خلاقانه، پویا و شاداب آموزش و پرورش این شهرستان در تعلیم و تربیت و نیز موفقیت‌های کسب شده دانش آموزان و فرهنگیان گنبدکاووس قدردانی و بر استمرار این تلاش‌ها تاکید کرد.

    عبدالقدیر کریمی گفت: در کنار این موفقیت‌ها، نگرانی خانواده‌ها نسبت به آسیب آموزشی پایه اول و دوم ابتدایی به خاطر دریافت نکردن حضوری آموزش‌ها وجود دارد که آموزش و پرورش باید متناسب با شرایط و تصمیمات ستاد کرونا، اقدامات لازم دراین خصوص انجام دهد.

    در این جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان تجلیل شدند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *