×
×

حلقه گمشده درتوزیع تخم مرغ

  • کد نوشته: 21321
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین ،مدیر توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی گلستان گفت، با توجه به نیاز استان ۴۰ تا ۵۰ تن تخم مرغ تولید می شود و به لحاظ تامین تخم مرغ گلستان مشکلی ندارد
    حلقه گمشده درتوزیع تخم مرغ
  • تبلیغ هدفمند

    بارها مسوولان اعلام کرده اند که در تامین تخم مرغ استان مشکلی وجود ندارد اما وقتی برای خرید این محصول می روی متوجه می شوید که یا تخم مرغ نیست، یا به قیمت مصوب عرضه نمی شود و یا سایز آن نسبت به گذشته خیلی تغییر کرده و کوچکتر شده است. به هر حال هر چه هست گلستانی ها همچنان در تهیه این محصول بامشکل مواجه هستند.

    حلقه گمشده درتوزیع تخم مرغ

    حلقه گمشده درتوزیع تخم مرغ
    حلقه گمشده درتوزیع تخم مرغ

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین ،مدیر توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی گلستان گفت، با توجه به نیاز استان ۴۰ تا ۵۰ تن تخم مرغ تولید می شود و به لحاظ تامین تخم مرغ گلستان مشکلی ندارد

    سعید حسن‌پور با اشاره به فعالیت ۲۴ واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت بالغ بر ۴ میلیون  قطعه در استان گفت: حدود ۱۲۰ تن تولید تخم‌‌مرغ در سطح استان است با توجه به نیاز استان روزانه ۴۰ تا ۵۰ تن به تخم‌مرغ نیاز داریم که به لحاظ تأمین‌تخم‌مرغ مشکلی وجود ندارد.

    وی بیان کرد: وقتی مردم احساس کنند که کالایی در بازار با کمبود مواجه است برای خرید به بازار هجوم می‎آورند در حالی‎که بعد از جلسه ستاد تنظیم بازار در هفته گذشته، روزانه ۴۵ تن تخم‌مرغ به بازار تزریق می‎شود اما هم‌چنان شاهد عطش خرید در بازار هستیم.

    * تخم‌گذاری گله‎های جوان، دلیل کوچک‌بودن سایز تخم‌مرغ/  سن گله تخم‌گذار بیشتر، وزن تخم‌مرغ هم افزایش می‎یابد

    مدیر توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی گلستان در خصوص گلایه برخی شهروندان از کوچک شدن سایز تخم‌مرغ گفت: با توجه به سن گله‎های تخم‌گذار که از ۱۹ تا ۲۰ هفتگی است امکان دارد این تخم‌مرغ‎های کوچک که وارد بازار می‎شود از گله‌های جوان‎تر باشد.

    حسن پور افزود: وزن نرمال یک‌ تخم‌مرغ بین ۵۰ تا ۵۵ گرم می‎باشد و هر چه سن‌گله افزایش یابد وزن تخم‌مرغ نیز بیشتر خواهد شد، در واقع تنها دلیل کوچک بودن اندازه تخم‌مرغ‎ها سن گله است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *