×
×

کارشناس هواشناسی
پایداری سرما درکشور

  • کد نوشته: 21339
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۲
  • ۰
  • «فریبا گودرزی» امروز (پنجشنبه) با اشاره به بارش برف و باران در استان‌های گیلان، ‌مازندران،‌ گلستان،‌ شمال خراسان رضوی،‌ خراسان شمالی، شمال تهران، ‌البرز، ‌قزوین و سمنان اردبیل توضیح داد: امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد،‌ جنوب تهران،‌ و ... شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.
    پایداری سرما درکشور
  • تبلیغ هدفمند

    کارشناس هواشناسی با پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق کشور، ‌گفت: سرمای هوا تا روز دوشنبه هفته آینده در کشور پایداری خواهد داشت.

    پایداری سرما درکشور

    پایداری سرما درکشور
    پایداری سرما درکشور

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین «فریبا گودرزی» امروز (پنجشنبه) در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بارش برف و باران در استان‌های گیلان، ‌مازندران،‌ گلستان،‌ شمال خراسان رضوی،‌ خراسان شمالی، شمال تهران، ‌البرز، ‌قزوین و سمنان اردبیل توضیح داد: امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد،‌ جنوب تهران،‌ و … شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.

    به گفته گودرزی، بارش‌ها فردا به شمال شرق کشور می‌رسد و پس از آن این سامانه بارشی از مرزهای شرقی خارج خواهد شد.

    وی افزود: آسمان کشور با خروج این سامانه بارشی از شنبه تا دوشنبه در اکثر مناطق صاف پیش بینی می شود، با این حال سرمای هوا در کشور ماندگار است و بتدریج از روز دوشنبه میزان سرما کاهشی پیش بینی می شود.

    این کارشناس هواشناسی ضمن تاکید بر اینکه وزش باد شدید پدیده غالب هوای کشور است، اضافه کرد: ‌با توجه به کاهش دمای هوا و همچنین وزش باد، ‌توصیه می‌شود هموطنان از سفر خودداری کنند.

    وی گفت: دریای خزر امروز و فردا مواج است. خلیج فارس، ‌دریای عمان و تنگه هرمز نیز از امروز تا شنبه مواج است.

    گودرزی افزود:‌ تهران هم تا ظهر بارش پراکنده دارد و از بعدازظهر کاهش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *