×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی
اشتغالزایی موجب توسعه‌شهری می‌شود

  • کد نوشته: 23374
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۰
  • ۰
  • مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی در خصوص جزئیات طرح اشتغال مددجویان گفت:این طرح در بخش اشتغال با بهره گیری از روش های نو و دانش بنیان و هم چنین متناسب با شرایط بومی هر منطقه اجرا شده است.
    اشتغالزایی موجب توسعه‌شهری می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله فجر۲ هزار و ۸۸۰ طرح اشتغال مددجویان در استان خراسان شمالی افتتاح می شود.

    اشتغالزایی موجب توسعه‌شهری می‌شود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی در خصوص جزئیات طرح اشتغال مددجویان گفت:این طرح در بخش اشتغال با بهره گیری از روش های نو و دانش بنیان و همچنین متناسب با شرایط بومی هر منطقه اجرا شده است.

    وی در ادامه افزود: مقدار اعتبارات لازم برای اجرای این طرح ها مبلغی بالغ بر ۱۲۴ میلیارد تومان بود که حدود ۶ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات منابع داخلی کمیته امداد و باقی مانده از منابع بانک های عامل استان تامین شده است.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان شمالی در ادامه اظهار داشت:از مجموع طرح های افتتاحی ۸۹۱ طرح روستایی و ۱۹۸۹ طرح شهری است که ۳۱۵ طرح در اسفراین، ۱۲۷ طرح در جاجرم، ۶۲۹ طرح در شیروان، ۷۳ طرح در گرمه، ۲۶۱ طرح در راز و جرگلان، ۲۳۰ طرح در فاروج، ۳۵۶ طرح در مانه وسلمقان و حدود ۹۰۰ طرح در بجنورد به بهره برداری رسید.

    مجید الهی راد همچنین گفت: مهم ترین رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه درآمدزایی خانوارهای تحت پوشش و در راستای آن توسعه شهری است.

    وی هم چنین افزود:امسال سقف پرداختی های کمیته امداد برای برای هر شغل ۵۰ میلیون تومان است.

    گفتنی است با توجه به تعداد بالای این پروژه ها در سطح استان خراسان شمالی انتظار می رود که در سال پیش رو معضل بیکاری در این استان کاهش قابل ملاحظه ای داشته باشد.

    در آینده ای نزدیک بعد از به بهره برداری رسیدن این پروژه ها، ثابت خواهد شد که این نهاد چقدر در راستای ایجاد فرصت های شغلی موثر بوده است آیا این پروژه ها می تواند بستری برای توسعه شهری در شهرستان های استان باشند یا خیر؟

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *