×
×

وزیر اقتصاد
حضورپررنگ مردم، بامردمی کردن اقتصاداحساس می شود

  • کد نوشته: 23645
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازر کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا فرهاد دژپسند امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم رژه موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن گرگان اظهار داشت: حضور امروز مردم درس بزرگی به من به عنوان وزیر اقتصاد داد تا طرح و برنامه‌هایی (جدیدی) برای مردمی کردن اقتصاد داشته باشیم.
    حضورپررنگ مردم، بامردمی کردن اقتصاداحساس می شود
  • تبلیغ هدفمند

    وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: با مردمی کردن اقتصاد و کوچک کردن دولت می‌توان نقش پررنگ‌تری از حضور مردم در همه عرصه‌ها را مشاهده کرد.

    حضورپررنگ مردم، بامردمی کردن اقتصاداحساس می شود

    حضورپررنگ مردم، بامردمی کردن اقتصاداحساس می شود
    حضورپررنگ مردم، بامردمی کردن اقتصاداحساس می شود

    به گزارش بازر کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا فرهاد دژپسند امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم رژه موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن گرگان اظهار داشت: حضور امروز مردم درس بزرگی به من به عنوان وزیر اقتصاد داد تا طرح و برنامه‌هایی (جدیدی) برای مردمی کردن اقتصاد داشته باشیم.

    وی با بیان اینکه مردم با حضورشان نشان دادند همچنان انقلاب و نظام را مال خودشان می‌دانند، اظهار کرد: مردم نشان دادند باوجود توطئه‌های ۴۲ ساله دشمن و به شیوه‌های گوناگون؛ به پاسداری و پاسبانی از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جدیت دارند.

    وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در شرایط کرونایی و جنگ تحمیلی اقتصادی که مشکلاتی برای مردم ایجاد شده این حضور نشان از عمق اعتقاد مردم به نظام و انقلاب دارد.

    دژپسند تاکید کرد: معتقدیم با این حضور و پشتوانه مردم می‌توانیم روز به روز نظام، انقلاب و اقتصاد ایران را به مرتبه‌ای برسانیم که نه تنها در منطقه بلکه در جهان مورد اشاره و اتکای سایر کشورها قرار گیرد.

    به گزارش ایرنا؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن گرگان اظهار داشت: آمریکا در سال ۱۳۹۷ وعده داده بود با شدیدتر کردن تحریم ها در مدت زمان سه ماهه ایران را با شکست مواجه خواهد کرد اما چند سال از آن وعده پوشالی می‌گذرد و ایران با اقتدار در حال طی کردن مسیر خود برای رسیدن به موفقیت است.

    دژپسند گفت: بر خلاف آن چه دشمنان انتظار داشتند، تحریم اثر منفی برای ایران نداشت و به عنوان نمونه رشد اقتصادی کشور در ۹ ماهه نخست امسال با کمترین درآمد نفتی و بدون استقراض از بانک مرکزی مثبت و امیدوارکننده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *