×
×

رئیس بسیج مستعضفین
درگام دوم انقلاب پیروزی‌های بزرگتری نصیب نظام اسلامی می‌شود

  • کد نوشته: 23680
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در سخنرانی ویژه ۲۲ بهمن در شهرکرد با گرامیداشت چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، افزود: هرچند در گام اول انقلاب پیروزی‌های بیشماری نصیب کشور شد که می‌توان به تثبیت انقلاب اسلامی، پیروزی در دفاع مقدس، مقابله با تهاجم فرهنگی و مقاومت در برابر تحریم‌های اقتصادی دشمن اشاره کرد اما در گام دوم این پیروزی‌ها پررنگ‌تر می‌شود.
    درگام دوم انقلاب پیروزی‌های بزرگتری نصیب نظام اسلامی می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نظام اسلامی در آغاز یک راه بلند، امیدآفرین و نورانی قرار گرفته است، گفت: پیروزی‌های بزرگتری در گام دوم انقلاب در انتظار امت اسلامی است.

    درگام دوم انقلاب پیروزی‌های بزرگتری نصیب نظام اسلامی می‌شود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در سخنرانی ویژه ۲۲ بهمن در شهرکرد با گرامیداشت چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، افزود: هرچند در گام اول انقلاب پیروزی‌های بیشماری نصیب کشور شد که می‌توان به تثبیت انقلاب اسلامی، پیروزی در دفاع مقدس، مقابله با تهاجم فرهنگی و مقاومت در برابر تحریم‌های اقتصادی دشمن اشاره کرد اما در گام دوم این پیروزی‌ها پررنگ‌تر می‌شود.

    وی ادامه داد: در طول ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی نصیب کشور شده که مهمترین آن تشکیل حکومت علوی و عاشورایی است.

    سلیمانی با بیان اینکه حکومت اسلامی حکومتی متفاوت از دموکراسی‌های غربی است، تصریح کرد: دموکراسی‌های غربی سلطه زر و زور را اعمال می‌کنند اما برای نخستین بار مردم‌سالاری دینی با اندیشه‌های امام راحل توسط ملت ایران ایجاد شد و جمهوری اسلامی شکل گرفت.

    رییس سازمان بسیج مستضعفین، خودباوری ملت‌های جهان اسلام را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت متاثر از انقلاب اسلامی و الگوگیری از جمهوری اسلامی در سایه تفکر ناب بسیج شکل گرفت.

    سلیمانی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر آن است تا در گام دوم کارهای باقیمانده از گام نخست را با استفاده از تجربه‌های تاریخی در میدان‌های علم و دانش، معنویت و اخلاق، استقلال و آزادی، اقتصاد و سبک زندگی دینی، محقق کند.

    وی، تحقق تمدن نوین اسلامی را از اهداف مهم گام دوم انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی درصدد است تا الگویی به تمام معنا عزت‌آفرین و باعظمت در برابر چشمان ملت‌های دنیا قرار دهد چراکه چشم امید ملت‌های آزاده جهان به انقلاب اسلامی است.

    سلیمانی خاطرنشان کرد: مدیریت الهی ولی‌فقیه در طول ۴۲ سال از انقلاب اسلامی خواب را از چشمان دشمنان ملت ربوده وکشور را در ادامه این مسیر با راهبرد مقاومت فعال مقابل هجمه‌ها و جنگ‌افروزی‌های دشمن به سلامت عبور می‌دهد.

    رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه روزهای خوبی در انتظار ملت ایران است، تصریح کرد: با رفع مشکلات کنونی با همت مسئولان و با وحدت و انسجام مردم و رهبری ولی‌فقیه این مسیر را با موفقیت طی خواهیم کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *