×
×

وزیر ورزش و جوانان
۳‌هزارو۲۰۰‌تشکل مردم‌نهاد زیرمجموعه وزارت‌ورزش‌وجوانان

  • کد نوشته: 23915
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان دکتر مسعود سلطانی فر روزجمعه 24 بهمن ماه در نشست صمیمی با اعضای مجمع جوانان استان بیان کرد: در تشکل های مردم نهاد مدیران در سطح عالی تربیت می شوند و جوانانی که به میهن خود عشق دارند در این تشکل ها فعالیت می کنند.
    ۳‌هزارو۲۰۰‌تشکل مردم‌نهاد زیرمجموعه وزارت‌ورزش‌وجوانان
  • تبلیغ هدفمند

    وزیر ورزش  و جوانان در نشست صمیمی با اعضای مجمع جوانان استان گلستان گفت: مردم سالاری در کشور ما عمر ۴۲ ساله دارد.

    ۳‌هزارو۲۰۰‌تشکل مردم‌نهاد زیرمجموعه وزارت‌ورزش‌وجوانان

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان دکتر مسعود سلطانی فر روزجمعه ۲۴ بهمن ماه در نشست صمیمی با اعضای مجمع جوانان استان بیان کرد: در تشکل های مردم نهاد مدیران در سطح عالی تربیت می شوند و جوانانی که به میهن خود عشق دارند در این تشکل ها فعالیت می کنند.

    وی افزود: در سال ۹۲ نزدیک به ۸۰ تشکل مردم نهاد زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان فعالیت داشت که این تعداد اکنون به سه هزار و ۲۰۰ تشکل رسیده است.

    سلطانی فر با بیان اینکه ۵۰ فدراسیون ورزشی تنها ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار دارند، گفت: به طور میانگین اعتبارهر فدراسیون  ورزشی سه میلیارد تومان است که امیدواریم این رقم ناچیز اصلاح شود.

    وزیر ورزش و جوانان همچنین ضمن بازدید از کورس سوارکاری گنبد کاووس به مطالبات ورزشی مردم و پیگیری سالن ۶ هزار نفری گرگان تاکید کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *