×
×

فرمانده سپاه شیروان
توزیع بیش از۱۵هزاربسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند شیروان

  • کد نوشته: 23989
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ عباسعلی ریحانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هر کدام از این بسته ها شامل اقلامی نظیر مرغ، برنج، روغن، رب، سویا، ماکارونی و حبوبات است که در ایام دهه فجر نیز ۵۰۰ بسته معیشتی در مناطق طرح کرامت و بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.
    توزیع بیش از۱۵هزاربسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند شیروان
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده سپاه شیروان گفت: بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند این شهرستان خراسان شمالی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون و در چهار مرحله توزیع شده است.

    توزیع بیش از۱۵هزاربسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند شیروان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ عباسعلی ریحانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هر کدام از این بسته ها شامل اقلامی نظیر مرغ، برنج، روغن، رب، سویا، ماکارونی و حبوبات است که در ایام دهه فجر نیز ۵۰۰ بسته معیشتی در مناطق طرح کرامت و بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.

    وی گفت: همچنین در طرح مشترک سپاه با شبکه بهداشت در طرح شهیدسلیمانی برای افرادی که به کرونا مبتلا شده اند و در قرنطینه خانگی بوده و تحت حمایت هیچ دستگاهی نبودند بسته معیشتی توزیع شد.

    سرهنگ ریحانی افزود: در این چهار مرحله با کمک خیرین، سپاه، گروه های جهادی، قرارگاه مواسات و برخی از دستگاه های شهرستان در قالب طرح کمک های مومنانه تعدادی بسته معیشتی در روستاهای شهر توزیع شد و علاوه بر این ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم بین خانوار های محروم و سه هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

    فرمانده سپاه شیروان گفت: در ۲ روز اخیر هم ۵۰ هزار عدد ماسک از مشهد توسط واحدهای دانش آموزی شهید بهنام محمدی بسیج تهیه و خریداری شده که به زودی در مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع خواهد شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *