×
×

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی
برای ارائه کارنامه دانش‌آموزان درخواست پول تخلف است

  • کد نوشته: 24257
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهدی مودی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مدیران مدارس حق ندارند در ازای دادن کارنامه از اولیا و دانش آموزان وجهی درخواست کنند و این اقدام در تمامی مدارس، چه دولتی و چه غیردولتی، تخلف محسوب می شود.
    برای ارائه کارنامه دانش‌آموزان درخواست پول تخلف است
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: منوط کردن ارائه کارنامه دانش‌آموزان به دریافت پول، تخلف است و با مدیران متخلف در این زمینه برخورد می‌شود.  

    برای ارائه کارنامه دانش‌آموزان درخواست پول تخلف است

    برای ارائه کارنامه دانش‌آموزان درخواست پول تخلف است
    برای ارائه کارنامه دانش‌آموزان درخواست پول تخلف است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهدی مودی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مدیران مدارس حق ندارند در ازای دادن کارنامه از اولیا و دانش آموزان وجهی درخواست کنند و این اقدام در تمامی مدارس، چه دولتی و چه غیردولتی، تخلف محسوب می شود.  

    وی گفت: خانواده ها در صورت مشاهده مشکلاتی در این خصوص مورد را گزارش کنند تا در کوتاه ترین زمان مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.  

    مودی اظهار داشت: البته برخی از خانواده ها ممکن است با میل خود، وجوهی را به عنوان کمک به مدرسه پرداخت کنند، که این امری متفاوت است، اما منوط کردن دادن کارنامه به پرداخت پول در هیچ مدرسه ای پذیرفته نیست.  

    وی درباره شهریه آموزشی مدارس غیردولتی گفت: شیوع کرونا نه تنها هزینه های آموزش در مدارس را کاهش نداده بلکه سبب افزایش هزینه ها شده است.

    مودی اظهار داشت: با شیوع کرونا، مدارس به ناچار بخشی از سرانه اعتباری خود را برای خرید و تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده هزینه می کنند.  

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: با شیوع کرونا، هزینه ها برای تولید و تهیه درسنامه و محتواهای آموزشی بر هزینه آموزش افزوده شده است.  

    بر اساس گزارش های رسیده به ایرنا، برخی از مدیران مدارس شهرستان بجنورد در قبال ارائه کارنامه، از خانواده ها پول درخواست و دریافت کرده اند.  

    خانواده ها در تماس با ایرنا اعلام کردند که دریافت کارنامه بهانه ای دیگر برای دریافت پول از اولیا شده است و برخی مدیران بابت ارائه کارنامه حدود ۲ میلیون ریال وجه درخواست کرده اند.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *