×
×

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شیروان
بازگشایی راه۱۳۰روستای شیروان

  • کد نوشته: 27060
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین حمید جوان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این مدت ۷۴۰ کیلومتر در ۱۷ محور روستایی بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه و همچنین ۹۰ کیلومتر جاده اصلی از شیروان به سمت بجنورد و شیروان به سمت فاروج در چندین نوبت بازگشایی شد.
    بازگشایی راه۱۳۰روستای شیروان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شیروان گفت: راه ۱۳۰ روستای این شهرستان خراسان شمالی که در پی بارش برف و کولاک شدید اخیر بسته شده بود با تلاش راهداران شنبه شب بطور کامل بازگشایی شد.

    بازگشایی راه۱۳۰روستای شیروان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حمید جوان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این مدت  ۷۴۰ کیلومتر در ۱۷ محور روستایی بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه و همچنین ۹۰ کیلومتر جاده اصلی از شیروان به سمت بجنورد و شیروان به سمت فاروج در چندین نوبت بازگشایی شد.

    وی با بیان اینک تمامی راه های روستایی شهرستان هم اکنون باز و ترد در آن برقرار است گفت: برای بازگشایی راه های مزبور ۴۰۰ تن شن و نمک در قالب ۲۰ دستگاه کامیون استفاده شد که محور شیخ حسن در بخش قوشخانه شهرستان چندین مرتبه برف روبی و همچنین محورهای جاده های اصلی ۱۰ نوبت برفروبی انجام شد.

    جوان افزود: در این مدت ۳۵ نفر از نیروهای راهداری با ۳۰ دستگاه کامیون سبک و سنگین مشغول عملیات برف روبی بودند که در برخی از مناطق ارتفاع برف به یک متر هم رسیده بود.

    رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: امسال ۲ هزار تن مخلوط شن و نمک برای رفع یخبندان راه‌های ارتباطی این شهرستان در فصل بارش‌های زمستانی ذخیره شده است که این میزان برای بازگشایی۱۷ محور اصلی و فرعی به طول هزار و ۱۰۰ کیلومتر استفاده شده و  خواهد شد.

    شیروان ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۷۰ درصد آن مربوط به مناطق کوهستانی است که از کل راه های روستایی این شهرستان ۴۸۰ کیلومتر آسفالته است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *