×
×

رئیس پلیس پیشگیری ناجا
امنیت، مقدم برهمه نیازهاست

  • کد نوشته: 28317
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۷
  • ۰
  • وی از مجاهدت های شبانه روزی و دستاوردهای ارزشمند پلیس گلستان در خصوص رشد مثبت مولفه های امنیتی طی سال گذشته تقدیر کرد و افزود: تدابیر و اقدامات خوب فرمانده و کارکنان انتظامی استان در راستای تامین نظم و امنیت جامعه، رضایتمندی مردم و مسئولان منطقه را به همراه داشته است.
    امنیت، مقدم برهمه نیازهاست
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی معصوم بیگی” در جلسه قرارگاه امام رضا (ع) و نوروز ۱۴۰۰ در ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: امیدوارم سال جدید، سالی پر خیر و برکت و سرشار از سلامتی، نشاط و امنیت برای همگان باشد و در مسیر نیل به بهترین حال گام برداریم.

    امنیت، مقدم برهمه نیازهاست

    وی از مجاهدت های شبانه روزی و دستاوردهای ارزشمند پلیس گلستان در خصوص رشد مثبت مولفه های امنیتی طی سال گذشته تقدیر کرد و افزود: تدابیر و اقدامات خوب فرمانده و کارکنان انتظامی استان در راستای تامین نظم و امنیت جامعه، رضایتمندی مردم و مسئولان منطقه را به همراه داشته است.

    رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: همه ما باید ارزش کار در نیروی انتظامی را بدانیم و قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم چرا که طبق آموزه های دین مبین اسلام، تلاش برای تامین امنیت مردم اجری بزرگ نزد پروردگار عالم داشته و چشمی که برای آرامش جامعه بیدار بماند در روز قیامت گریان نخواهد بود.
    سردار معصوم بیگی در ادامه با تاکید بر اینکه امنیت، مقدم بر همه نیازهای بشر است، خاطرنشان کرد: در جامعه ای که امنیت حاکم نباشد، هیچ پیشرفتی رخ نخواهد داد و تمامی فعالیت ها با مشکل مواجه خواهند شد.
    وی با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، گفت: ناجا، پیشتاز تحقق این شعار بوده و بسترهای لازم برای پشتیبانی و رفع موانع را ایجاد می کند.
    رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه همه افراد جامعه در تامین امنیت نقش دارند، افزود: هیچ سازمانی به تنهایی قادر به تولید و تامین نظم و امنیت نیست بلکه در این راستا همه افراد و دستگاه ها سهم و نقش خود را باید به خوبی اجرا کنند.
    سردار معصوم بیگی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح ناجا برای ایام نوروز، گفت: طرح نوروزی پلیس، بزرگترین طرح در طول سال بوده که در این خصوص از حداکثر توان و ظرفیت های موجود برای تامین نظم و امنیت استفاده می شود.
    وی با بیان اینکه در طرح نوروزی از ۲۰ هزار گشت خودرویی، موتوری و پیاده برای تامین امنیت در سطح کشور استفاده می شود، اظهار داشت: مدیریت جرم، تامین نظم و امنیت تفرجگاه ها و کنترل ترافیک و آمد و شد از مهمترین برنامه پلیس در طرح نوروزی است.
    سردار معصوم بیگی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه ارتقاء کلانتری و پاسگاه های انتظامی، گفت: یکی از مهمترین اولویت های پلیس در سال ۱۴۰۰، طرح تحول کوپ است که با جدیت پیگیر آن هستیم ضمن اینکه قرارگاه تحول کلانتری ها و پاسگاه ها نیز در سطح کشور راه اندازی شده است.
    رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان با تاکید بر اینکه با تلاش های بی وقفه پلیس از ابتدای طرح نوروزی، جرایم و سرقت های خشن کاهش یافته است، گفت: از شهروندان تقاضا داریم به توصیه های پیشگیرانه پلیس توجه کرده و با رعایت نکاتی ساده فرصت ارتکاب جرم را از سارقان بگیرند.
    در ابتدای این جلسه، سردار “سعید دادگر” ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، اظهار داشت: پوشیدن لباس سربازی ولایت افتخار بزرگی است که نصیب ما شده و همواره شکرگزار این نعمت الهی هستیم.
    وی با اشاره به وجود اقوام و مذاهب مختلف در گلستان، افزود: شرایط خاص استان می طلبد که همه مسئولان و دستگاه های مختلف برای تامین امنیت و آرامش مردم با تمام توان پای کار بوده و یاریگر نیروی انتظامی باشند.
    فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: نباید اجازه دهیم تفرجگاه ها و جنگل های استان تبدیل به محیطی امن برای مجرمان و هنجارشکنان شود لذا پلیس در این راستا اقدامات هدفمندی را اجرا کرده و با جدیت آن را ادامه خواهد داد.
    سردار دادگر افزود: رعایت استانداردهای لازم در خصوص جاده ها و محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی نقش مهمی در پیشگیری از حوادث رانندگی دارد که در این خصوص دستگاه های ذیربط باید با تمام وجود تلاش کنند.
    این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تلاش بی وقفه پلیس برای ارتقاء امنیت و آرامش جامعه، تصریح کرد: موضوعاتی از قبیل اراذل و اوباش، سارقان مسلح، تورهای گردشگری غیرمجاز، عفاف و حجاب، ساماندهی موتورسیکلت ها، پیک های موتوری و سوئیت های شخصی فاقد مجوز از مسائلی است که با جدیت پیگیر آن ها هستیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *