×
×

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر
۱۸۲۷ماموریت سهم اورژانس بوشهر

  • کد نوشته: 28980
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا ، عبدالرحیم دادجو روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شمار ماموریت‌های انجام شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.
    ۱۸۲۷ماموریت سهم اورژانس بوشهر
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر گفت: این مرکز از آغاز طرح سلامت نوروزی (از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه جاری) با انجام یکهزار و ۸۲۷ ماموریت ترافیکی و غیر ترافیکی در این استان به یکهزار و ۸۹۳ مصدوم خدمات رسانی کرد.

    ۱۸۲۷ماموریت سهم اورژانس بوشهر
    ۱۸۲۷ماموریت سهم اورژانس بوشهر
    ۱۸۲۷ماموریت سهم اورژانس بوشهر

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا
    ، عبدالرحیم دادجو روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شمار ماموریت‌های انجام شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

    وی اضافه کرد: از این شمار ۶۰۸ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و یکهزار و ۲۱۹ ماموریت غیرترافیکی است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۴۲ درصد افزایش و ۶ درصد کاهش داشته است.

    دادجو بیان کرد: همچنین از کل مصدومان ۷۱۳ نفر مربوط به حوادث ترافیکی و یکهزار و ۱۸۰ مصدوم نیز غیر ترافیکی است. 

    رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: در این مدت ۷۲ مورد فوت به اورژانس اعلام شد که ۱۳ مورد آنها مربوط به حوادث ترافیکی و  و ۵۹ مورد غیرترافیکی است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۸ و ۳۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

    دادجو اظهار کرد: ۵۸۱ نفر از مصدومان در محل حادثه درمان و یکهزار و ۲۴۰ نفر نیز به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

    رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا چهارم فروردین ماه سال جاری ۲ مورد زایمان موفق در آمبولانس، یک مورد احیا موفق، یک مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن و ۳۷ مورد حادثه ویژه شامل حوادث ترافیکی بالای پنج مصدوم، تیراندازی، چاقو خوردگی و سایر موارد دیگر در این استان ثبت شده‌است.

    وی یادآور شد: بیشترین آمار حوادث ویژه مربوط به شهرستان‌های دشتستان و بوشهر است.

    رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: ۵۵ پایگاه امدادی شامل ۲۱ پایگاه شهری، ۳۴ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی در این استان مستقر است و در حال خدمت ‌رسانی به همشهریان و مسافران نوروزی هستند.

    دادجو اظهار کرد: بازرسان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر در سه قطب شمال، جنوب و شرق این استان هر روز از پایگاه‌های اورژانس بازدید به عمل می‌آورند و همه گزارش‌ها به صورت آنلاین ارائه و در گروه مدیران روزانه برای رفع کاستی‌ها به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *