×
×

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان
افزایش۳۶درصدی پوشش صندوق بیمه کشاورزان درگلستان سال گذشته

  • کد نوشته: 29168
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین دانیال پولادوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر ۶۱ هزار و ۶۴۳ نفر از جمعیت واجد شرایط عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان زیرپوشش خدمات این صندوق از جمله بازنشستگی قرار دارند.
    افزایش۳۶درصدی پوشش صندوق بیمه کشاورزان درگلستان سال گذشته
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان گفت که پارسال هفت هزار و ۳۳۰ نفر در استان به عضویت این صندوق درآمدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد بیشتر شد.

    افزایش۳۶درصدی پوشش صندوق بیمه کشاورزان درگلستان سال گذشته

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین دانیال پولادوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر ۶۱ هزار و ۶۴۳ نفر از جمعیت واجد شرایط عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان زیرپوشش خدمات این صندوق از جمله بازنشستگی قرار دارند.

    به گفته وی گلستان ۲۵۲ هزار نفر ساکن جوامع روستایی، کشاورزی، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر دارد که می توانند از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استفاده کنند.

    وی همچنین از اجرای طرح ملی عضویت رایگان افراد واجد شرایط در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: برای استان گلستان در اجرای این طرح، سهمیه مشخص نشده و افراد واجد شرایط با معرفی دستگاه های مرتبط شامل بهزیستی، کمیته امداد، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان جهادکشاورزی استان می توانند عضو این صندوق شوند.

    پولادوند همچنین به جمعیت مستمری بگیران این صندوق در گلستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۶۴۵ نفر از اعضای صندوق در استان مستمری دریافت می کنند که از مجموع این افراد هزار و ۵۹۱ نفر فوت شده، ۸۵۶ نفر بازنشسته و ۱۹۸ نفر از کارافتاده هستند.

    صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال ۸۴ با هدف اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی در پوشش اقشار جامانده از بیمه اجتماعی تشکیل شد.

    تقریبا نیمی از جمعیت ۱.۹ نفری گلستان روستانشین بوده و اقتصاد اصلی ساکنان آن برپایه کشاورزی است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *