×
×

سرپرست فرمانداری شیروان
وضعیت شکننده کرونایی این شهرستان است

  • کد نوشته: 29263
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی ذوالفقاری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: متاسفانه عادی انگاری، تعطیلات نوروز، دید و بازدیدها و سفرها تاثیر خود را نشان داده است و شیروان در جدیدترین اعلام رنگ بندی وضعیت کرونایی، به همراه بجنورد و اسفراین جزو شهرهای با وضعیت نارنجی یعنی وضعیت پرخطر قرار گرفته است.
    وضعیت شکننده کرونایی این شهرستان است
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست فرمانداری شیروان گفت: هم اکنون رنگ کرونایی این شهرستان واقع در شرق استان خراسان شمالی نارنجی است اما به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی احتمال تغییر رنگ‌بندی به قرمز وجود دارد.

    وضعیت شکننده کرونایی این شهرستان است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی ذوالفقاری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: متاسفانه عادی انگاری، تعطیلات نوروز، دید و بازدیدها و سفرها تاثیر خود را نشان داده است و شیروان در جدیدترین اعلام رنگ بندی وضعیت کرونایی، به همراه بجنورد و اسفراین جزو شهرهای با وضعیت نارنجی یعنی وضعیت پرخطر قرار گرفته است.

    وی با بیان اینکه با توجه به این وضعیت، محدودیت های ابلاغی ستاد ملی کرونا، در شهرستان اجرا خواهد شد گفت:  از مردم این خطه تقاضا می شود نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند و تنها برای موارد ضروری از منزل خارج شوند.

    ذوالفقاری با اشاره به اینکه در روزهای اخیر تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا سیر صعودی داشته است افزود: وضعیت کنونی نیز بسیار شکننده است و در صورت رعایت  نکردن پروتکل ها، وارد وضعیت قرمز خواهیم شد.

    مسئول ستاد مقابله با کرونای شهرستان با بیان اینکه در وضعیت نارنجی، گروه های شغلی سه و چهار تعطیل بوده و حضور کارکنان ادارات نیز طبق دستورالعمل ابلاغی کاهش خواهد یافت گفت: فعالیت های حضوری آموزشی، فرهنگی و اجتماعی نیز در این وضعیت محدود است.

    ذوالفقاری افزود: ورود خودروهای شخصی با پلاک شیروان به سایر شهرستان ها و ورود خودرو با پلاک غیر بومی به شیروان ممنوع است و مشمول جریمه خواهند بود.

    شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *