×
×

رسانه های مکتوب پرچمدار تاریخ اند

  • کد نوشته: 3025
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۹
  • ۰
  • در صورتی هفته را با سالروز گرامیداشت ارتباطات و روابط عمومی آغاز کردیم که این قشر از جامعه که وظیفه اطلاع رسانی و ایجاد برقراری ارتباط با نشریات و رسانه ها را برای انعکاس اخبار و عملکرد دستگاه و سازمان مطبوع خود از طریق مطبوعات را دارند و این ارتباط می بایست به قدری قوی و تنگاتنگ باشد که مردم در لحظه بتوانند عملکرد سازمانها را رصد و مورد انتقاد و پیشنهاد قرار دهند.
    رسانه های مکتوب پرچمدار تاریخ اند
  • تبلیغ هدفمند

    در صورتی هفته را با سالروز گرامیداشت ارتباطات و روابط عمومی آغاز کردیم که این قشر از جامعه که وظیفه اطلاع رسانی و ایجاد برقراری ارتباط با نشریات و رسانه ها را برای انعکاس اخبار و عملکرد دستگاه و سازمان مطبوع خود از طریق مطبوعات را دارند و این ارتباط می بایست به قدری قوی و تنگاتنگ باشد که مردم در لحظه بتوانند عملکرد سازمانها را رصد و مورد انتقاد و پیشنهاد قرار دهند.

    حمیدرضا محمدیاری فعال رسانه در این زمینه اظهار داشت: متاسفانه این روزها روابط عمومی ها بجای قلب دستگاه صرفا تریبون مدیر عامل و یا رئیس سازمان مطبوع خود هستند و قاعدتا زمان پاسخگوی به انتقادات رسانه ها در پاسخ به سوالات مردم بیشتر اقدام به حذف رسانه های منتقد از سازمان مطبوع می کنند تا سوالات این دست از رسانه موجب ترش کردن مدیرش نگردد.

    محمدیاری گفت:نشریات مکتوب که جزء اولین رسانه های دنیا در جهت امر اطلاع رسانی است که به دست بشر همانند سایر دستاوردهای تاریخ ابداع کشته و تا کنون اخبار و وقایع بسیاری را در دل کاغذهای بیشماری برای نسل های آینده چاپ و منتشر نموده است تا آیندگان از وضع دیروز خود مطلع شوند .

    رسانه های مکتوب پرچمدار تاریخ اند
    رسانه های مکتوب پرچمدار تاریخ اند

    این فعال رسانه در این خصوص به کتیبه های گلی و سنگ نوشته ها و چرم نوشته هاو… که از گذشته به یادگار مانده اشاره نمودکه چگونه پرچمدار تاریخ بوده اند و اخبار و وقایع را به نسل آینده انتقال داده اند .

    محمدیاری گفت: حال برخی مدیران روابط عمومی با دور زدن تاریخ و حذف این پرچمدار می خواهند صرفا تاریخ را به یکسری پایگاه های خبری و خبرگزاری ها و یا گاهاً صفحات شبکه های اجتماعی بسپارند فارغ از ناپایدار بودن این رسانه ها تا اینکه آیندگان نتوانند از سرنوشت گذشته خود اطلاع یابند.

    وی دادمه داد که این نشانه بیسوادی برخی از مدیران روابط عمومی است که برای بیشتر دیده شدن و خود شیرینی جلوی مدیرش باعث حذف رسانه های پرچمدار تاریخ در جلسات و نشستهای خبری شده است که قطعا رسانه های مکتوب بیشتر از هر رسانه دیگری می توانند تاریخ را حفظ و به آیندگان انتقال دهند .

    وی افزود: رسانه های برخط و غیربرخط و شبکه های اجتماعی زمانی رسانه اند که در کنار رسانه های مکتوب فعالیت داشته باشند تا بتوانند به رسالت واقعی خود در بحث انتشار اخبار و وقایع روز جامعه بپردازند رسانه خواهند بود.

    محمدیاری در پایان گفت تا زمانی که این چرخه اطلاع رسانی همانند آب و هوا عمل نکند قطعا در زمانی خاص صدمات جبران ناپذیری به صنعت و فرهنگ جامعه وارد می شود که جبرانش بسیار سخت خواهد بود و این وظیفه بر عهده قلب دستگاه ها و سازمانهای اجرائی که همان روابط عمومی ها هستند می باشد که می بایست برای بهتر شدن شرایط جامعه به طور روشن پاسخگو آیندگان باشند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *