×
×

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان
بانگ مقاومت و پیروزی در ادارات گلستان

  • کد نوشته: 3131
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۱
  • ۰
  • سرهنگ کاظمی ادامه داد: به مناسبت سالروز فتح خونین شهر همزمان با اعلام آزادی خرمشهر در سال 1361 در روز شنبه 3 خرداد ساعت 11 در تمامی ادارات و سازمان های دولتی بانگ مقاومت و پیروزی زده خواهد شد.
    بانگ مقاومت و پیروزی در ادارات گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش پایگاه خبری بازار کسب و کارآنلاین جناب آقای سرهنگ محمدرضا کاظمی در نشست خبری گرامیداشت سالگرد فتح خرمشهراز اجرای ۴۰ طرح درسالروز آزادسازی خرمشهر(خونین شهر)خبر داد.

    مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس جمهوری اسلامی و گرامی داشت این مناسبت که برخلاف سال های گذشته از ۳۱شهریور هرسال آغاز میشود امسال به مناسب چهلمین سالگرد از ۳خرداد آغاز و تا پایان سال جاری ادامه می یابد.

    سرهنگ کاظمی ادامه داد: به مناسبت سالروز فتح خونین شهر همزمان با اعلام آزادی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ در روز شنبه ۳ خرداد ساعت ۱۱ در تمامی ادارات و سازمان های دولتی بانگ مقاومت و پیروزی زده خواهد شد.

    بانگ مقاومت و پیروزی در ادارات گلستان
    بانگ مقاومت و پیروزی در ادارات گلستان

    سرهنگ کاظمی گفت: شعار امسال در کنار شعار سال که رهبر معظم انقلاب جهش تولید نامیدند (ما قوی هستیم) گذاشته ایم تا وحدت بین اقشار مختلف مردم در کنار و دوش به دوش نیرو های مسلح را به رخ جهانیان بکشیم.

    وی ادامه داد:یکی از شاخص ترین رخداد های و بارزترین نمومه دفاع مقدس وحدت بین نیرو های مسلح و اقشار مردم فتح و آزاد سازی خرمشهر بود.

    وی در خصوص برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس ادامه داد: در بحث برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد باید به تبیین نقش و هدایت فرماندهی الهی ولی فقیه در خلق این پیروزی ها ،تبیین قدرت و وحدت نیرو های مسلح و اقشار مختلف مردم در مقابله با دشمن ،تبیین وحدت و هم گرایی اقوام و مذاهب،… بپردازیم.

    کاظمی در خصوص پروژه ساختمان باغ موزه گلستان افزود:که ۴۰  درصد از پروژه ساختمان باغ موزه استان گلستان محقق شده است و منتظر ۶۰ درصداعتبارات باقی مانده جهت تکمیل این پروژه استانی هستیم.

    مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان در ادامه افزود: در هفته سالگرد آزاد سازی خرمشهر از ۲۳ عنوان کتاب مکتوب و ۴عنوان کتاب صوتی مرتبط با این رخداد بزرگ رو نمایی خواهد شد.

    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *