×
×

در آیین کلنگ زنی پردیس ورزشی
افتتاح هشت‌طرح‌ورزشی‌دانشجویی دانشگاه ایلام

  • کد نوشته: 31763
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، این طرح ها شامل افتتاح استخر سرپوشیده، سالن تیراندازی، ۲ قطعه زمین والیبال ساحلی، پیست دوچرخه سواری دختران و افتتاح ایستگاه شبانه روزی اورژانس ۱۱۵ و فوریت های پزشکی، همچنین ارتقا و بازسازی آشپزخانه و رستوران های پسران و ارتقا سطح سرای دانشجویی دانش و شهید اختیارزاده است.
    افتتاح هشت‌طرح‌ورزشی‌دانشجویی دانشگاه ایلام
  • تبلیغ هدفمند

    هشت طرح ورزشی، دانشجویی و رفاهی دانشگاه ایلام در آیین کلنگ زنی پردیس ورزشی این دانشگاه روز پنجشنبه با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان و استاندار ایلام بصورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهوری افتتاح و کلنگ زنی شد.

    افتتاح هشت‌طرح‌ورزشی‌دانشجویی دانشگاه ایلام
    افتتاح هشت‌طرح‌ورزشی‌دانشجویی دانشگاه ایلام
    افتتاح هشت‌طرح‌ورزشی‌دانشجویی دانشگاه ایلام

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، این طرح ها شامل افتتاح استخر سرپوشیده، سالن تیراندازی، ۲ قطعه زمین والیبال ساحلی، پیست دوچرخه سواری دختران و افتتاح ایستگاه شبانه روزی اورژانس ۱۱۵ و فوریت های پزشکی، همچنین ارتقا و بازسازی آشپزخانه و رستوران های پسران و ارتقا سطح سرای دانشجویی دانش و شهید اختیارزاده است.

    پردیس ورزشی دانشگاه ایلام نیز شامل ساماندهی فضای موجود، استخر سرپوشیده، زمین چمن طبیعی، سکوی تماشاچیان، زمین چمن مصنوعی و همچنین احداث اماکن ورزشی جدید شامل سالن چند منظوره، محوطه سازی، پارکینگ، پیست دوچرخه سواری، زمین والیبال و زمین تنیس است.

    این طرح ها در قالب ۱۸۸ طرح‌ عمرانی، آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور است که امروز به دستور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی افتتاح شد.

    به گزارش ایرنا، دانشگاه ایلام با ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۰۰ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

    استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که ۴۰ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *